torstai 14. marraskuuta 2013

Saikkua

Nyt on tää neiti sen verran kipee, että seuraavakin viikonloppu menee kiltisti ilman alkoholia. Johtuen ihan vaan antibioottikuurista sekä mahdollisista kipulääkkeistä... Nooo, mikäs siinä. Viime viikonloppuna nautiskelin yhden lasin viiniä, joka ei ollut edes kovin hyvää. Hyvin pärjäsin limpparilla ja teellä. Kunhan nyt lähtis pois tää mikä diagnoosi ikinä onkaan, olo on ihan kamala vaikka ei pahimmillaan taida enää ollakaan. Toissayönä nukuin ehkä 2-3 tuntia yhteensä, siitäkin suurimman osan vasta aamulla. Oli kyllä hehkee ja mukava olo sen jälkeen... Varsinkin kun puoli päivää piti juosta lekurissa ja vaikka missä tökittävänä ja sorkittavana.

Vähän niinku ois tosiaankin kipeenä, ei edes seksiä tee mieli. No, nyt huijaan ihan vähän, tekeehän sitä mieli mut lähinnä vaan ajatuksen tasolla. Oikeasti olo on sen verran huono/kipeä/heikko, ettei siitä mitään tulisi. Ja mä niin arvaan, että oon kipeenä vielä viikonloppuna ja just sillon J päättää alkaa kiusaamaan viesteillä. Niin se teki jo eilen, haistakoon paska. "Kävin yhellä eilen, tuli krapula." No helevetin hienoa, mitä mä sillä tiedolla teen? Vitun raivostuttavaa kun se ei voi edes melkein suoraan sanoa asiaansa, vaan pitää ensin kierrellä ja kaarrella ja lässyttää siitä kuinka monta kaljaa se sattui juomaan. Tais mennä jauhot suuhun ku totesin lähteväni erään sairaalan eräälle klinikalle lisäkäsittelyyn kun eivät olleet lekurissa ihan varmoja mikä hitto mulla on, aka ja vink vink oon niin kipee et lekurissa juostaan kiitos hei. Pillua et saa vitun urpo. Koska mikä muu syy sillä olisi ollut infota mua krapulastaan? Tätähän tää, ja mä alan saada tarpeekseni nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti