maanantai 17. helmikuuta 2014

Vakio

Vakio on se, että kun mä käyn sokeroimassa pimpsani, yksikään, EI YKSIKÄÄN mies osoita minkäänlaista kiinnostusta muhun, jotta pääsisin nautiskelemaan nussimisesta pehmoisen sileällä pimpsallani. Vakio on ainakin se, että jotenkin maagisesti J taitaa tietää milloin mä käyn siistimässä pusikkoni, koska se onnistuu aina niinä viikonloppuina olemaan "kiltisti", eli ei tule kutsuja eikä löydy kiinnostusta paneskeluun. Että kaikki vois vaikkapa haistaa paskaa. Vittu kun turhauttaa.

Aivan saatanan sama taas vaihteeksi. Tätä se on, kun tämä neiti on puutostilassa. Alkaa vituttaa ihan huolella, paljon muuta ei päähän mahdu kuin ajatus "nyt en saa kullia". Tosin vähän luulostelen, että viime viikon ja tän päivän ärsytykset, vitutukset, ahdistukset ja masennukset saattaa kenties jollain tavalla liittyä johonkin tiettyyn aikaan kuukaudesta... Niin, siinä toinen asia joka pistää vituttamaan!! Shark week pitäisi alkaa loppuviikosta, eli mun onnella J huutelee heeeti siitä lähtien ku ensimmäinen tippa on vierähtänyt, sitten kyllä kiinnostaa ku mulla on epävarma olo. Ja vituttaapahan sekin, että jos ne taas ketkuilee itsensä kadoksiin, mä teen sata raskaustestiä. Alkaa takaraivosta jo väkivalloin kaivautua ulos se ajatus... Että mitä jos? Niin joo, ja vähän asiaan liittyen, papa-kokeestahan löytyi taas jotain, jotta mennäänpä sitten tarkempaan syyniin. Sain lähetekutsujuttuasian postissa, jonka yhteydessä oli tarkempi kuvaus tulevasta toimenpiteestä. Ei kuulostanu muuten yhtään kivalta, vaikka en nyt olekaan kovin huolissani mistään. En siitä, että sieltä nyt jotain jumalattoman kamalaa löytyisi tai siitä, että se toimenpide mitenkään hirveää olisi. Toki vähän epämiellyttävää, oletettavasti.

Ei oo ihan parhaat fiilikset nyt, jos jäi jotenkin epäselväksi. Vituttaa aika huolella. Turhauttaa.

7 kommenttia:

  1. Toivottavasti ei mitään liian kamalaa tai ihmeellistä tosiaan, tuohon papaan ja sen jatkoon liittyen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, no mikä ois pahin mahdollinen? Syöpä kenties. En ois ensimmäinen syöpäsairas tässä perheessä :D joskin kyseistä syöpää ei sentäs ole ollut. En jaksa uskoa, että sieltä mitään oikeasti kovin vakavaa löytyis. Tai ainakaan en aio pohtia sitä siihen asti, kun toimenpide tehdään ja tulokset tulee.

      Poista
  2. Tin tin tin tinder... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle riittää, että oon jo yhellä deittisaitilla..

      Poista
  3. Nääh.. Ehkä J vaan taas kyllästyi, kun pillua oli tarjolla taas niin vaivattomasti sormia napsauttamalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin. Kiitos.

      Kyllähän mä tiedän, ettei tällasista kommenteista kannattas mitään ärsyyntyä kun toisessa päässä on vaan joku kasvoton, joka pitää mua ihan yhtä kasvottomana ja epäihmisenä, koska kirjoitan nettiin. Vaan silti mua jotenkin aina jaksaa ihmetyttää, että miksi pitää täällä laukoa loukkauksia? Muuttaako se jotenkin loukkauksen voimaa kun sen huutelee hetken mielijohteesta ja kasvottomana? Kysymys: sanoisitko ton jollekin kaverilles päin kasvoja? (Jos sanoisit, oon ihan ilonen etten tunne sua)

      Poista
    2. Jep, sanoisin. Jos oletetaan että joku mun kaveri olis niin aivoton, että tanssis jonkun kull...pillin mukaan. Ja jatkais sitä saamatta mitään vastakaikua tunteilleen. Ja hajottais itteään hitaasti. Mutta, as i said, jos joku olis niin aivoton. Onneksi mun kaverit on fiksuja.;)

      Poista