perjantai 20. helmikuuta 2015

Joo ei.

Joo ei vissiin ollu bongannu itelleen uutta kimulia. Johan sieltä heti eilen tuli viestiä, jossa suoraan kerrottiin tarpeesta saada hellyyttä ja rakkautta, koska flunssa. No, itsehän olin kaveria näkemässä, notta ei ehkä just nyt. Plus mun tarttee pysyä nyt terveenä, sillä viikon päästä on Se Pieni Operaatio, mikä peruuntui joulukuulta, ja se peruuntuu taas jos on jotain lenssua sun muuta. Just ja just oon taltuttanu edellisen, uutta en halua. Joten Deittiseni, joudut nyt kituuttamaan yksiksesi.

Ja sit yöllä tuli kuva kullista. Öö.

Ja mua ei enää oikein kiinnosta. Ei ole sitä fyysistä vetoa.. Mua oikeasti harmittaa ettei ole. Vittu että ois elämä mallillaan, jos tästä mukavasta, hauskasta, lämpimästä miehestä olisinkin tarpeeksi kiinnostunut. Vaan kun ei. Jumalauta.

2 kommenttia:

  1. Tuo kikkelikuvan lähettäminen on niiiin väsynyttä että hoh hoijaa...

    -IhanaSika-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sille on hetkensä, mutta päällisin puolin... Moni muu asia toimii paremmin kuin se kuva kalusta.

      Poista