keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Hellä niskalaukaus

Eilen deitti pisti viestiä just kun olin päässyt töistä kotiin. "Mites panee?". Niin... Vastasin, että vasta pääsin kotiin, väsyneesti siis. Jäi siihen. Äsken deitti laittoi taas viestiä. "Tuuks illal kylään ;)". Ihan tosi? Olenko mä noin ihana vai oletko sä noin puutteessa? Vastasin, että tänään iltavuoro, huomenna aamu. ":/". Rohkaistuin kysäsemään miten se nyt yhtäkkiä on intoutunut mun perään huutelemaan, olin vähän niinku aatellu sen jutun olleen jo loppu. Vastaukseksi tuli saman sarjan "hymiö" (joskaan se ei hymyillyt). Aattelin, että vetikö se herneet nenään? Laitoin vielä viestiä, että oli mukava tutustua siihen, mutta että ei kai siinä mitään suurta liekkiä ollut, ja kun yhteydenpito muotoutui niin pätkittäiseksikin etc... Ei ole poika vastannut. Toivottavasti en jotenkin mystisesti onnistunut sitä loukkaamaan (oliko toi loukkaavasti sanottu?). Mutta jo toi vastaamatta jättäminen osoittaa vähän siihen suuntaan, ettei se henkilö niin järisyttävän aikuinen ole vielä. Ei sillä, en kyllä minäkään. Mutta että... Noh. Ja sitä paitsi, se kaveri löytää kyllä jonkun pimpulan ittelleen hauskanpitoon ja ehkä vähän vakavampaankin. Parempi ettei tuhlaa aikaansa muhun, koska mä en näemmä aio tuhlata aikaani siihen.

1 kommentti:

  1. Fiksusti ja asiallisesti ilmoitit asiasta. Ei tuosta voi oikeasti loukkaantua. Joskus vaan ei nappaa ja sille ei voi mitään. Ja eipä silläkään kauheana ole tainnut napata kun noin harvakseltaan ja vain vonkausviestejä lähettelee.

    VastaaPoista