sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Sateinen sunnuntai.

Mitä kertoo mun puutostilastani, kun kuolaan Mickey Rourkea? Mutta siis oikeasti. Pussi päähän ne rujot kasvot piilottamaan, mikä sen kuumempaa kuin sen paljas ylävartalo. Ei herrajjjjumala. Onhan se jo varttuneempi noin niinku pintapuolestaankin, ja mähän en yleensä mitenkään kuolaa mitään lihaskimppuja, mutta jostain ihmeen syystä juuri tuon miehen jotenkin sopusuhtainen lihaksikkuus viehättää mun silmää aivan helvetisti.

Kyllä mä vaan olen niin helvetin puoleensavetävä, että se deitti iski viestiä taas eilen. Kyseli mitä suunnitelmissa, kera silmäniskuhymiön. Sanoin suuntaavani kaverille iltaa istumaan, "tuu sit tänne". Enpä mennyt, hah. Ja Nuori Kollikin on tässä päivänä parina - viimeksi tässä illalla - viestitellyt naamakirjassa. Jaaa eilen avauduin hieman J:lle. Härkin lähteväni jonkun matkaan, kun hän totesi jotain siitä ettei valitettavasti voi lähteä saatille (kun ei ole kaupungissa). Asia johti toiseen, ja lopulta hieman riitaisan viestinvaihdon jälkeen - tunnelman jo laannuttua - totesin, että älä kohtele mua alentuvasti, saat mut tuntemaan itteni mitättömäksi. Ja mitähän muuta. Asialliseen sävyyn ja mielestäni kohtuullisen hyvin perustellen asiani sanoin. Herra vastasi pari juttua, jotka ei yllättäny enää yhtään, olin kuullut ne jo aiemmin. Ja loppuun vielä, ettei hän osaa muuta sanoa kuin kiitos ja anteeksi. Kysyin yrittääkö se edes.

Sanotaanko, että yö meni aika ahdistavissa tunnelmissa. Tuntui pahalta, mutta ehkä sain taas vähän lyötyä rakoa tähän väliin. Ilmaistua että mussa ihan oikeasti tuntuu. Selvittää, että mitkä sen herran sanoista ja teoista aiheuttaa mitäkin. Poissulkematta kuitenkaan omaa osuuttani asioihin, voisinhan mä (teoriassa) vaan ottaa ja lähteä koko epämääräisyydestä. Vaan kun ystävyyssuhteet - tai sairaat riippuvuussuhteet... - ei tahdo toimia ihan niin.

Tänään olen touhunnut kuin raivopää omaisuuteni kimpussa. Tutkiskellut, löytänyt vanhoja juttuja uudestaan, haaveillut. Sitä se mahdollisuuden vilahdus aiheuttaa. Mutta siitä lisää myöhemmin. Jos vilahdus johtaa ikinä mihinkään. Mitä skeptisyydessäni epäilen suuresti. Hah.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti