perjantai 9. tammikuuta 2015

Tylsyys

Ei mitään uutta auringon alla.

Deitti kävi loppiaisaattona mun viereen nukkumaan. Tein aamulla pannareita ja heitin sen pihalle, koska suuntasin itse muualle jo sovittuun juttuun, hah. Sit menetin taas hermoni J:hin ja totesin sille, että jos sillä ei ole mulle mitään tähdellistä asiaa niin pysyy hiljaa kiitos. Ja se sai myös tietää Deitin tulevan mun luo, kun itse sitä kysyi. Hah. Viesti tais mennä aavistuksen perille, ainakin siinä suhteessa, että se kokeili tasan kerran älistä mulle ilman asiaa, ja kun siitä älähdin, seuraavat yhteydenotot on olleet jo sisällöllisesti jännempiä. Tyhjänpäiväistä sinällään sekin kaikki, mutta tiedän sen olevan sille asteen verran terapeuttista, että se voi sitten vaikka vähän tikustakin asiaa mulle viestailla kun muuten juttuseura siellä jossain on asteen verran raskasta ja paikoin raivostuttavaa. Mutta tietääpä ettei mua kiinnosta vittujakaan montako keppanaa se on juonut, että jos ei muuta ollut niin hyvää loppuelämää.

Pitäis oikeastaan olla jo pää tyynyssä, kello herättää viideltä aamulla. Ihania nää aamuvuorot... Mut duunista kotiin, kenties pikku päikkärit, ja sit suihkun ja muun tällingin kautta pikkujouluihin. Ekat tässä - tai oikeastaan missään - duunissa. Sen vaan tiedän, että itse olen hieman negatiivisesti jännittynyt, mutta mennään nyt ja kokeillaan mitä siitäkin tulee. Ei ainakaan työpaikkaromanssia :D. Mut niiden jälkeen vois huhuilla Deitiltä missä se liikkuu, oltas vähän siinä huudeilla liikkeellä...

1 kommentti: