perjantai 10. huhtikuuta 2015

Treffit

Virheitä on toisteltu, ilmaa putsattu (kuten edellisessä taisin mainita), mitähän tässä ois muuttunu?

Yksi miekkonen lähestyi saitilla, varmaan siinä ainaki viikon verran tipotellen jotain viesteiltiin, mua ei oikein innosta. Herra ehdotti näkemistä ja yritettiin siinä pariinkin otteeseen aikatauluja kohdistaa. Mutta. Kun pitää olla niin vitun lapanen eikä osata ehdottaa mitään. Mun ois vissiin pitänyt arvailla hänen aikataulujaan ja ehdottaa sopivaan kohtaan. Ku ei mitenkää voinu tulla vastaan! Loppuviimein tossa muutama päivä sitten mulla palo käämit ja totesin että mitä jos peruttas koko paska kun ei siitä näytä tulevan yhtikäs mitään. "Mä kyllä kovasti haluisin nähdä sut". Tuli vähän semmonen tunne, että kaveri on pikkasen epätoivoisena liikkeellä tai jotain. No, sovittiin seuraavalle päivälle, vaan kuinkas sattukaan että hänen täyty jäädä myöhään töihin ja peruttiin. Mä en liikauta eväänikään että sopisin uutta miittiä. Ei jaksa kiinnostaa.

SEN SIJAAN! Kävin eilen sit yhen toisen duden kanssa treffeillä. Se kun laittoi niin semmosen kivan viestin, selkeä ero tähän edelliseen esimerkiksi. "Haluaisin viedä sut kahville tai brunssille, ja kattoa kuinka kemiat kohtaa luonnossa". Pakkohan siihen oli suostua, ja viestissä oli siis paljonkin juttua ennen tota lausetta. Hauskaa oli, vaikka ei mulla nyt sentään sukat pyörineet. Mutta vois sitä toistekin nähdä, vähän sovittiinkin että palaillaan viesteihin ensi viikolla, vkloppuna tyyppi on matkoilla. Juu käy.

Jotain säpinää. Tarttis lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti