lauantai 14. joulukuuta 2013

Kryptologi saa paikan.

Tuli taas vaihteeksi yöllä niin kryptistä viestiä, että jäi oikein vaivaamaan. En tiedä mikä kriisi sillä on menossa, mutta mä alan pahasti kyllästyä siihen, että se pohtii asiaa mulle keskellä yötä. Siinä kesken unien heränneenä kun en koe olevani ihan skarpeimmillani ja alkaa lähinnä ärsyttää kun en ymmärrä mitä vittua se ulisee. Ja nyt aamulla lukiessani viestinvaihtoa uudelleen, tulee vain paha olo. Jotenkin ikävä. Kehno. Ja samalla mietin, onko sillä nyt kaikki ihan ok (taustalla parikin juttua jotka vois aiheuttaa kummallista käytöstä) vai onko se vaan ottanut alkoholia tarpeeksi jotta ajattelee itsestään taas "suuria" (eli kylpee jossain ihmeen itsesäälissä). Ja vittu jos se on sitä mieltä, että tän koko homman pitäs nyt oikeasti loppua ni ole sitten laittamatta viestiä. Ja kun se on nähty jo moneen otteeseen et tällanen viestien kautta asian puiminen ei koskaan jätä sitä lopulliseen pisteeseen vaan kuitenkin vielä kasvotusten jossain välissä asiaa puidaan. Että vittu täysin hyödytöntä. Ja nyt ei ihan jaksa lohduttaa sekään, että se herra ei vaan pysty olemaan laittamatta viestiä. Sehän se tässä on kovimpaan ääneen julistanut, että tän täytyy nyt loppua ja että nyt ihan tosissaan ja että hei oikeesti. Ja vittu ite se on joka saatanan kerta pistänyt jotain viestiä. Ja vittu ite se on - ainakin mun näkökulmasta katsottuna - laittanut ekana sen vonkausviestin (vaikka ne ei suoraan sellaisia oliskaan niin lopputulema on jotakuinkin sama, eikä niiden viestien tarkoitusperiä joudu kamalasti pohtimaan). Totta hitossa on mullakin sormeni sopassa, että ei syy ole pelkästään sen. Mutta asetelma nyt kuitenkin on se, että herra itse on pistänyt sen ekan viestin. Mä olen ollut siitä viestin tulemisesta iloinen (vaikka ei tietenkään pitäisi), mutta mä olen onnistunut puremaan hammasta just piirun verran pidempään kuin J.

Pahoittelen ulinakirjoitusta, mutta pakko oli vähän purkaa ärsyyntymistään. Huomenna tai joskus tarjoilen teille linkin sellaiseen videonpätkään, joka sai mut hyrräämään tässä yks päivä. Varautukaa muhevaan peppuun ja vielä muhevampaan kaluun ;). Tosin ne ei ihan kirjaimellisesti kohtaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti