sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Puremajälki

Olkapäässä. Tai melkein tossa kaulalla. Sanoinkuvaamattoman kiihkeää. Ja jotenkin niin intiimiä. Toki oli hieman poikkeuksellinen jälleennäkeminen, J:llä sattunut ja tapahtunut kaikenlaista kohtuullisen rankkaa kuukauden ajan, ja mä olin helpotus ja olon parannus. Ja mua ei todellakaan tässä tapauksessa haittaa olla se helpotus, sillä tiedän J:n olevan oikeasti kiitollinen. Toki se tavallaan käytti mua, mutta tilanne nyt oli ja on sellainen, että kuka tahansa tarjoutuisi käytettäväksi jos tietäisi sen auttavan toisen oloa. Ei tässä nyt mitään haavoja seksillä paikkailtu, läheisyyttä se mies tarvitsi. Sitä, että pidän tiukasti kiinni. Ja musta pidettiin vielä tiukemmin. Nyt on paikat hellinä, piti suihkun jälkeen ihan rasvailla ihoa ettei hellänä olo kestäisi turhan kauaa.

Jaa. Töihin. Ehkä mä jaksan, vaikka unta sain vain kuusi tuntia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti