maanantai 23. maaliskuuta 2015

Murphyn laki

Koska pari viime peuhaamista on menneet mun laukeamisen kannalta mallikkaasti, toki universumi näkee asiakseen kusta muroihin ja oikein antaumuksella.

Sainpahan puoliltapäivin viestiä. "Tiedän ettet haluu kuulla mut kai täytyy kertoa missä mennään. Saatan olla tykästyny johonki." Ihan vitun kiva. Onnee ja menestystä.

Mä en oikein enää tiedä miksi mä vaivaudun välittämään kaikesta paskasta.

Alan katua pahasti sitä iltaa kun ton miehen matkaan lähdin.

8 kommenttia:

  1. Voi ei, tosi ikävä kuulla. :( Oon tässä sun matkaa jo parisen vuotta seuraillu, ja toivoin, että J olisi tajunnut olla menemättä merta edemmäs kalaan. Ärsyttää sun puolesta!! Toivottavasti jaksat iloita tulevasta kesästä ja avata silmiä uusille apajille. Jaksamista! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos olisin viisas, asiaa voisi ajatella siltä kantilta, että olisin itse tajunnut lähteä tilanteesta jo aikaa sitten enkä olis jäänyt kattelemaan tätä vitun sirkusta. Ainahan tää on ollu tuhoon tuomittu juttu, ja oon myös tiennyt sen melkein alusta saakka.

      Kesästä iloitsen todellakin, ja aion pitää kaikki ikkunat ja ovet silmien lisäksi auki. Kunhan ei menis liian tavoitteelliseksi tää elo, ei naisen kuulu määritellä itseään sen kautta onko sillä joku vai ei. Mut nyt äkkiä jotain sutinaa, uumoilen sen olevan parasta lääkettä tähän. Jos vaikka kävis niin hyvin, että olisin vihdoin oppinut virheistäni eikä takasin tarttis palata!

      Kiitos.

      Poista
  2. Saanko kysyä, että mitä vastasit sille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Karkeesti jotain tällaista: "Näppärää. Hyvä kaiketi että kerroit. Pysyn kaukana."

      Ja vaikka kovasti tekiskin mieli kysyä mikä pimpula sillä nyt on mielessä... En sitä tee. Mä en oikeastaan halua tietää, koska jos se sattuis vaikka olemaan joku mullekin tuttu naama, saattais sattua vielä enemmän. Lähinnä pahimmalta tässä tuntuu se, että miksen mä voi olla sille se joku? Vaikka tarkemmin ajateltuna ei parisuhteesta ton ihmisen kanssa tulisi mitään, hyvin todennäköisesti. Ylpeys vaan kokee kolauksen, kun ei olekaan niin tärkeä toiselle. Koska epätasapainossa tässä ollaan aina oltu tän asian tiimoilta. Sillä miehellä on lujempi ote mun tunteista kuin mulla on koskaan siitä ollut.

      Poista
  3. Ehkä aavistuksen kaukaa haettu mutta olethan nyt varma ettei se tarkoittanut sinua? :/ Toki miehenä tuskinpa sitä kieltäytyisi seksistä vaikka olisikin joku kiikarissa niin silti tuo tuntuu hieman oudolta että pannaa toista ja haahuillaan jonku toisen perään noin lähekkäin???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei tarkoita mua. Kyllä se on selvää. Eikä tää ois eka kerta ku mies kuksii muita vaikka mielessä oiskin joku toinen. Kai me toimitaan vähän eri tavalla, ainakin minä ja J siis. Mulla ei lähtökohtaisesti ole tapana kuksia muita jos olen yhteen ihastunut, vaikka tässä kenties nyt puhunkin itseäni pussiin... Onhan sitä tosiaan piipahdettu viime kesänä sen yhden deitin sängyssä, ja Deitin kanssakin on peuhattu. Mutta nää on vähän erilaisia juttuja. Tai no, selityksiä selityksiä. Vituttaa lähinnä vaan olla tällanen tyhjä asia tollekin, kun itse ei voi pitää sitä miestä ihan vaan mitättömänä.

      Poista
  4. Ootko varma, ettei se vaan testaile, että mikä sun reaktiosi on? Että jos se vaan "kokeilee", pillastutko sä tms...Vai ootko ihan livenä todennut, että sillä on joku muu nainen? Mut jos siis näin on, niin perun puheeni; ei se sitten ole sulle kuitenkaan SE OIKEA! Sä ansaitset parempaa, todellakin! ;)
    "täti"

    VastaaPoista