lauantai 9. toukokuuta 2015

Pohdiskellen

Treffit oli. Kolme tuntia vierähti. Aika mukava miekkonen. Ja vaikka mä en syty ihmeemmin ruskeista silmistä (eikös se oo joku yleinen tuitui-efekti muka?), oli ne napit aika kivat. Ja parta. Koska naamakarvat on kuumia. Oli hauskaa, vaihdettiin numeroita. Vois siis nähdä toistekin. Mut ei tässä nyt mitään salamarakkautta kyllä ollut :D. Vaan mikä on korrekti aika, ennen kuin laitetaan puolin tai toisin viestiä? En minä tiedä. Enkä pidä moisista pelailuista muutenkaan. Mutta näen asian siltä kantilta, että vaikka mulla ei mitään suurta tunteenpaloa olekaan, puhuin ihan tosissani toisen kerran näkemisestä ja ei sitä voi jättää minnekään hullun pitkällekään. Noo, katsotaan josko herralta tulee viestiä ennen kuin keksin miten omani muotoilen. Kun en nyt tiedä milloin haluaisin sitä nähdä.

Eiliset treffit peruin. Mua alkoi jo vähän puuduttaa ja tavallaan ahdistaa. Kuten eräs neiti Paikallisesta, jonka kanssa olen näistä pari sanaa juorunnut, totesi, että aika rivakalla tahdilla oon näitä haalinutkin. Plus vapusta alkanut tuhmuuden huuma laantui jo, enkä nyt enää oikein jaksa innostua. Vaikkakin olen jatkanut viesteilyä yhden kolmannen (vai monesko...?) miehen kanssa. Jotenkin keskustelu vaan lähti ja otti oman suunnan, eilen siirryttiin puolihuolimattomasti sähköpostin kautta keskusteluun. Herra halusi joskus alkuviikosta kai lähettää mulle kuvan itsestään, että tiedän minkälaisen tyypin kanssa juttelen. Semmonen perus mörökölli, ihan hauskaa saada kasvot luetuille ajatuksille. Juu, mutta eilen hän siis laittoi uuden kuvan, ja sitten lähdin kommentoimaan sitä spostilla, ja sinne se keskustelu sitten siirtyi.

Tää keskustelukumppani oli jo keskustelumme alussa tuonut esiin (varmaan jo omassa profiilissaan), että hän ei etsi parisuhdetta erityisesti, mutta jonkin sortin fuckbuddy-toiminta olisi tervetullutta jne. Itse keskusteluissamme olen todennut, että mä tuskin pystyn sellaiseen, koska J. Kuvailin vähän tätä sähellystäni, ikään kuin perusteluna sille, miksi en fb-hommiin oikein halua. Ja kaipaan jotain vakavampaa. Mutta seksiäkin tarttis saada. Ja unohtaa toi edellinen. Joku laastarin omainen asia. No tämä keskustelukaveri sitten eilen aamulla ehkäpä totesi suoraan, että jos musta siltä tuntuu, niin hän voisi tarjota syliään, jäisi se sitten kertaan tai mahdollisesti useampaan. No, ylläri sinänsä... En vain ihan tiedä, tunnenko sellaista vetoa tarpeeksi... Mutta en ole sulkenut tätä mahdollisuutta poiskaan, koska miksipä ei? Ollaan keskusteltu hyvin paljon mieltymyksistä ja ajatuksista seksistä ylipäänsä, kohtuullisen samansuuntaisia näkemyksiä on.

Ja voi helvetti sentään kun mä haluaisin J:n kalun mun sisään. Vittu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti