torstai 7. toukokuuta 2015

Viikonloppufiilis

Tänään treffit. Olen siinä oletuksessa, että herraa kiinnostaa tavata ihan noin muutenkin kuin vain mahdollinen pano mielessä, koska hän ei sellaista ole vihjannut sanallakaan. Ihan hassun näkönen tyyppi, ainakin profiilikuvan mukaan. Jää nähtäväksi.

Huomenna treffit. Enemmän siinä mielessä, että jos synkkaa ni pehkuihin. Tosin mua alkoi jo ärsyttää tyypin tyyli, ja sanoin että lähen treffeille mut multa ei todennäköisesti heltiä ainakaan sinä iltana. Ihan siksikin, että pillereiden tauko alkaa tänään, enkä tiedä millä aikataululla shark week saapuu. Viimeksi meni maanantaihin, mutta ei noista koskaan tiedä. Ja en ehkä ole ihan niin seikkailumielinen, että lähtisin ehdottelemaan sotkuseksiä täysin tuntemattoman kanssa. Mutta myös siksi sanoin noin, koska mua alkoi tosiaan jo vähän ärsyttää sen tyyli, ja halusin täsmentää et se, että mä suostun näkemään, ei ole lupaus seksistä. Itsepähän asian alunperin muotoili niin, että ois kiva tavata kahvin merkeissä ja jos synkkaa ni vähän muissakin ;). Toki ihan tietoinen olen mitä hän hakee, mut tietääpähän myös ettei tuu yllätyksenä etten välttämäti heti olekaan pillu avoinna.

Vaikka mieli kyllä tekis...

Eilen huristelin hetken vibralla. Pitkästä aikaa. Sellainen laiska hyvän tunteen jahtaus, ei lennelty kyllä tähtiin. Ei se oo yhtä kivaa ku toisen kanssa. :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti