keskiviikko 7. elokuuta 2013

A moment of despair

Eilen bussissa kaksi mormonitytärtä alkoi jututtamaan. Ensimmäinen reaktioni oli "kiitos en käytä Jeesusta, Jumalasta puhumattakaan, rakastan seksiä, elän synnissä, aamen". Tyttäret puhuivatkin varsin arkisia, kuten "mitä kuuluu" tai (keskustelun päästyä alkuun) "olen ollut Suomessa noin vuoden, olen yhdysvalloista kotoisin". Jumankekka, tyttöhän puhuu aika perkeleen täydellistä suomea suhteessa siihen tosiasiaan, että on ollut täällä vasta vuoden. Sitä kai se Jumalan sanan levittäminen teettää. Eikös mormonit vähän jehovien tapaan käännytä populaa, paitsi että nehän taitaa paasata niistä mistälie profetioista. No, kaikkea hyvää heille ja sitä rataa. Miellyttävä kokemus, tällaiselle ennakkoluuloiselle paskiaiselle. Uskovaiset on se pahin ryhmä, jota en vaan oikein pysty ymmärtämään ja hädin tuskin sietämään. Ja ennen kuin kukaan kukkahattutäti imaisee pellollisen herneitä hengitysteihin, tarkoitan nyt uskovaisilla näitä, jotka oppejansa ja uskoansa tuputtaa muille.

En tiedä, miksi tuosta piti kirjoitella. Liity yhtään mihinkään. Paitsi siihen, että mä oikeasti rakastan seksiä, vaikka en ihan hullu sen suhteen olekaan. Tulin ajatelleeksi tässä aamun mittaan, että silloin kuivana kautena, vaikka leluilla ja itselläni leikinkin, seksiä ei tehnyt enää juuri ollenkaan mieli. Siis sitten kun sitä kuivaa kautta oli jatkunut jo ihan liian kauan. En kiihottunut niin monista asioista kuin nyt, en ajatellut sellaisia kovinkaan paljoa. Ei sillä, että nytkään kulkisin hullunkiilto silmissä ja mieli täynnä rivouksia.. Siis koko aikaa ;).

Josta pääseekin siihen, hieman kiemuraisella aasinsillalla, että kuinkahan vaikeeta onkaan löytää sellainen henkilö, jolla on mahdollisimman samankaltainen suhde seksiin. Tai kuinka vaikeeta on ylipäänsä löytää ihminen, joka vaan iskee suhun niin joka tavalla. Tyytyykö ihmiset tässäkin siihen toiseksi tai kolmanneksi parhaaseen, kuten työelämässään? "No enhän mä tästä hommasta yhtään tykkää, mutta jotainhan sitä on tehtävä". "No eihän toi Erkki-Petteri nyt se unelmien prinssi ole, mut sitä jaksaa katella suurimman osan ajasta".

Mitä jos mä haluan sen parhaan? Parhaan mulle? Sen miehen, joka on kohtuullisen fiksu, kärryillä maailman tapahtumista, kiinnostunut erilaisista asioista, jolla on omiakin ajatuksia ja kykyä nähdä asioita eri näkökulmista? Miehen, joka haluaa mua, haluaa tuottaa mulle nautintoa, haluaa olla nautinnon vastaanottaja, joka tykkää samoista asioista, joka uskaltaa välillä olla se joka määrää, joka joskus puhuu tuhmia korvaan saaden mut vikisemään entistä kovemmin? Miehen jolla oikeasti on aikuisen miehen kalu eikä mitään vitun nysää. Miehen joka nuolee mua mielellään. Vastaparin mun tunteille.

Mistä vitusta tollasia löytää ikinä?

7 kommenttia:

  1. No sanos muuta, samaa olen itsekin pohtinut..

    VastaaPoista
  2. HAHA! Mormoonit on ihan jees porukkaa. Tosin jenkkiversio kristinuskosta hmmphh... saa jopa ateistin vaivautuneeksi.

    Onko niitä lähetystyötä tekeviä naismormooneitakin :-O
    Mä luulin että ne elää nyrkin ja hellan välissä, eikä niitä päästetä tekemään lähetystyötä.

    Törmäsin muuten parivuotta sitten perstakahikilässä muutamaan mormooniin. Kieli vaihtui hoonosuomesta sujuvampaan englantiin. Kyselivät onko täällä kaupungissa "hall:ia" tai jotain missä porukka kokoontuu. No mukavana paikallisena setänä neuvoin jätkät perstakahikilän pahimpaan öyhökapakkaan
    :D

    Siis sellainen kapakka missä saa takuulla turpiinsa jos on ulkomaalainen :D


    Ja sitten

    Sen miehen, joka on kohtuullisen fiksu, kärryillä maailman tapahtumista, kiinnostunut erilaisista asioista, jolla on omiakin ajatuksia ja kykyä nähdä asioita eri näkökulmista?

    Noni, en ehkä ole täydellinen mutta aika lähellä noita määreitä.


    Miehen, joka haluaa mua, haluaa tuottaa mulle nautintoa, haluaa olla nautinnon vastaanottaja,

    Dahdoisin niin baijjata ;_;


    Miehen jolla oikeasti on aikuisen miehen kalu eikä mitään vitun nysää

    Check!


    Miehen joka nuolee mua mielellään.

    haluaisin niin päästä nuolemaan!!!


    Mutta toisaalta, haluamanlaisesti miehillä on joitain vaatimuksia naisille.
    Esimerkiksi itse en siedä jos kumppanini polttaa. Ja mieluusti olisi kiva että nuoltava pimpsa olisi taudeista testattu.

    Itse en tunnusta rituaalista puhtautta, vain lääketieteellistä. Tyttöystäväni saisi olla ex huora, kunhan olisi tauditon ja olisi lopettanut kyseisen ammatinharjoittamisen.


    ikävä kyllä tyypillisen suomalaisen naisen ja huoran ero on se että huora pyytää maksua ja tahtoo kumin kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sekin, että omaa noita ominaisuuksia, ei tarkoita että natsais välttämättä muuten. Ihminen on monimutkainen kokonaisuus, senhän tietää kaikki. Vaikka tsekkilistalta voisi ruksia kaikki kohdat, kokonaisuushan kaiken ratlkaisee.

      Ja tottakai, vaatimuksia on molempiin suuntiin. En kritisoi sitä, että et pidä tupakoivista, samalla tavoin mua ei yhtään viehätä jotkut asiat. Ja mun kohdallani tupakointi voi olla melko vahva merkitsijä sitten siihen toiseen suuntaan, koska itse poltan.

      Ja se, että haluaisit baijjailla, vaikuttaa olevan agenda numero yksi. Eikä siinä mitään, hyvä agenda ;). Enkä tarkoita, että mä haluaisin sulta nyt jotain parisuhdetta mutta mä en haluaisi olla pelkkä panolelu. Tai no, sitähän mä olen just nyt, mutta mä en jatkossa halua olla. Mä vaadin enemmän.

      Pätkittäinen vastaus, ajatukset keskeytyy koko ajan kun ei ole rauhallinen paikka jossa vastailen.

      Poista
  3. Ehkäpä ihmiset tyytyy siihen toiseenkin tai kolmanteen vaihtoehtoon koska sekin on parempi kuin ei mitään? Mietippä nyt omalle kohdalle sitten että onko se J paras, ei taida olla? Ja mietippä sitten miksi siinä roikut? No kun ei kukaan parempi ole vastaan kävellyt niin onhan se hyvä pitää siinä varalla ettei ilman sentään tarvitse olla.

    Valitettavan monet ihmiset junnaavat tuollaisissa suhteissa koko elämänsä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Point taken. Ja näinhän se on, että varalla mä sitä miestä taidan pitää, vaikka ei se mun käsissäni loppujen lopuksi kovinkaan vahvasti ole. Mutta jos ois itsevahvuutta ni tän homman lopettas kokonaan.

      Poista
  4. No sitten viela vois miettia sita, etta vaikka loytyiski joku taydellinen, niin onko sitten itte taydellinen sille toiselle? Meilla ei esim. mee ihan yksiin seksihalut (mies ois valmis noin viis kertaa paivassa, en itte oo ihan niin aktiivinen..) mutta koska toi tolho on muuten vaan paras kaveri, voin olla niin oma itteni ja osataan nauttia kaikesta yhessa niin kuin myos erikseen, niin sillon ei kaikki pienemmat jutut vaan oo niin tarkeita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan oikeassa olet, jenkkiseni. Myös sitä olen pohtinut ja ajattelenkin, ettei mulla ole hirveästi varaa valita sillä mulla ei ole tarjota pelkkää täydellisyyttä. Optimaalisinta olisi tietenkin, että ne eriävyydet ja epäkohdat olis sellaisissa asioissa, joilla ei ole kovinkaan suurta merkitystä.

      Poista