perjantai 23. elokuuta 2013

Mutku äää.

Se ois vapaa viikonloppu. Monessakin mielessä. Tänään iltavuoro, sen jälkeen vasta maanantaina töihin. Ja eilen törmäsin J:hin, luulin sen jo lähteneen. Herra poistui melko pian mun saapumisen jälkeen, huikkasi vain yleisesti että ehkä hän palaa ennen kuin lumi sataa ekan kerran. Eli sinne meni, vapaa siitäkin. Hah. Ja lie montako tuntia tästä törmäämisestä, mies pyöri mielessä. Vitun apina, anna jo olla.

Kohta alan tämänkin blogin puolella höpisemään liikkumisestani. Vähän liian innoissani pienestä kehityksestä. Plus mua ei huvita. Ei huvita suurin osa tän blogin aihepiireistä tällä hetkellä. Ei sutinaa, ei kiinnostusta. Lähinnä lievää vitutusta nimeltämainitsemattoman miehen takia, koska olen idiootti enkä saa sitä pois mielestä. Mutta en jaksa ulista siitäkään. Eikä ole oikeastaan mitään ulistavaakaan.

Kiinnostus lopahti deittisivustonkin suhteen. Vittujako mua kiinnostaa jotkut varatut ukkomiehet, jotka satunnaisesti vierailee mun profiilissa. Vittujako mua kiinnostaa jotkut herrat, jotka eivät osaa esittää asioitaan suomenkielellä. Enkä nyt tarkoita ulkomaalaisia, vaan ihan niitä suomalaisia perusjamppoja jotka eivät saa mitään mielenkiintoista ulos turpavärkistään. Ehkä mua vaan masentaa, koska kaikki (kukaan) ei huutele mun perään, osoita kiinnostusta, yhyhyy. Joo joo, kunhan nyt vaan puran lievää turhautumistani. Jotenkin mennyt maku taas ihan kaikesta. Onko se alkavan syksyn syytä? Syksy on ihanaa aikaa, mutta toisaalta... Tunnistan itsestäni lievän alakuloisuuden tai kenties ärsyyntymisherkkyyden voimistuvan aina syksyn tullen. Ei varsinaista syysmasennusta, mutta sellainen kenkku fiilis kuitenkin.

Ja vittu meinas eilen palaa pinna. Herra T lyöttäytyi seuraan kun mentiin Paikalliseen. Ja sillä oli taas jotenkin ärsyttäviä juttuja. Ja kummasti herra kulautti kaljanloput kurkustaan alas kun kuuli että oon lähdössä kotiin - sopivasti jäi myös siinä ulkona odottelemaan kun poltin kessun neiti H:n kanssa jutellen. "Hyvä kun saatat mut kotiin" ja muuta lässytystä, mitenkään ilmiselvää toi että pääsi kävelemään pikkumatkan samaa matkaa. Samaa se teki silloin viime vuoden keväällä ja muulloinkin. No, suhteellisen harmitonta, kunhan ei alkais taas kalastelemaan huomiota ja viljelemään niitä vitun typeriä vitsejä. Sekin mies osaa ajoittain olla oikeasti ihan kiva, mut suurimman osan ajasta se katsoo parhaaksi vitsailla seksistisesti ja muutenkin esittää - ja se taas ei oo yhtään viehättävää, ainakaan siltä. Joku toinen osaa vitsailla vallan mallikkaasti, mut T ei. Se on vaan ärsyttävä.

Ei taas neiti tiedä mitä haluaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti