sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Kuva-arvoitus

Mä en ymmärrä miehiä. Tai no, en oikeen osaa sanoa mitä ymmärrettävää tässä tapauksessa on, mutta noin niinku yleisesti.

Tää epäonninen deitti iski viestiä. Mulle se saapui 6.56, mutta herra sanoo sendineensä sen yöllä. Whatsapp on ennenkin sekoillut. Viestissä luki vain hyvää yötä. Vastasin siihen nyt aamulla, vitsailin vapun venymisestä. Pari viestiä, kunnes herra pistää "vähän panettais, kiinnostaisko panna?" Sinällään mikäs ihme siinä on, oonhan mä niin vitun täydellisen haluttava ilmestys... Mutta siis ihan tosi? Olenko se vaan minä joka on miettinyt ettei tässä nyt kyllä minkään valtakunnan kipinää ole? Tai sit kaveri ihan vaan siksi ehdottaa, kun oon vastannut sen viesteihin. Yrittänyttä ei laiteta. Vastasin olevani lähdössä pitkälle lenkille ja että on aika rohkee heitto. "No tuu illalla". Mitään en lupaa. "Mä odotan :)". Taisin antaa liikaakin jotain nyt.. Ongelmahan tässä ei varsinaisesti ole tuo deitti tai sen ehdotukset vaan se, että jäin oikeasti pohtimaan vaihtoehtojani. LAASTARI, LAASTARI!!! Sana huutaa mielessä. Mutta onko siinä mitään järkeä? Kun tyyppi ei innosta eikä kiinnosta. Ja sitä paitsi, mitä jos se onkin taas sarjassamme "pienimunaiset, jotka luulevat omistavansa mahtimelan". En ole vieläkään saanut karistettua sen yhden tyypin prinssinnakkia mielestäni... "Haluutko aikuisen miehen munaa? Ei oo mikään pikkupojan pili". Mutta kun just sitä se oli. Mä olen julma, niin julma, tiedän.

No niin, voi vittu. Nyt se lähetti kuvan boksereistaan. Josta sojottaa kaks heiveröistä rimppakinttua. "Haluutko nähä lisää?" Tota älä nyt innostu, et voi perua. Tuli lähinnä e-r-i-t-t-ä-i-n vaivaantunut olo... Hyvä vinkki siitä, että ei pitäis lähteä naiskentelemaan. Vaikka panettaishan se muakin aika saatanasti. Mut aika vahva fiilis on siitä, et tää ei tulis menemään kovinkaan hyvin.

Taidan lähteä sille pitkälle lenkille tuulettamaan päätäni. Ja revittelemään energiaa, josko se panetus vaikka laantuisi. Ja voin miettiä mitä sanoa tolle deitille.

6 kommenttia:

  1. Jos joku mies laittaisi minulle viestin, jossa hän sanoisi, että vähän panettais, kiinnostaisko panna, niin ei kiinnostaisi. Jotenkin sitä kuitenkin haluaisi uskotella olevansa niin arvokas ihminen ja jopa sen verran viehättävä, että ei ihan pelkän rei"än puutteessa olevalle lämpenisi. Tuollaisen viestin lähettävä mies kun kelpuuttaisi suunnilleen jokaisen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oletan sun tarkoittavan jotain kohtuullisen tuntematonta miestä. Vai väitätkö, ettet lämpenisi edes parisuhteen toiselle osapuolelle, joka tuhmia viestejä lähettelee? Missä on sun elämän mausteet? Ei kaikkea kannata ottaa niin helvetin vakavasti. On sulla pointti ja hyvä sellainen, en väitä muuta. Mutta en mä koe mun subjektiivisen itsearvoni laskeneen kovinkaan merkittävästi siitä, että joku lähettää törkyistä pyyntöä, vaikka ei se nyt mikään mairitteleva ylistyskään ole :D. Mutta mitäs minä, vapaa vapaassa maailmassa, ei mun maailmani tähän kaatunut. Eikä taida kaatua jatkossakaan.

      Poista
  2. Luultavasti mies oli kohtuullisen tuntematon sinulle? Suoraan sanoen tutunkin kielenkäytössä paneminen ei oikein inspaisi, paljon houkuttelevammalta kuulostaisi vaikka jokin sen tyyppinen, että haluaisin sukeltaa kosteaan mättääseesi tms. Ehkä nuorilta miehiltä on turha odottaa sen tyylistä sanailua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaksi kertaa treffeillä käytiin, että miten sen nyt sanoo. Olihan tuo kohtuullisen tuntematon. En minäkään nyt aina innostu moisista viesteistä, riippuu ihan millä fiiliksillä itse on ja millainen olo kyseisestä ihmisestä on. Ja "paneminen" ei ole aina kovinkaan kutsuva sana. "Nussia" sen sijaan on niin ihanaisen härski, että suorastaan rakastan sitä. Tuo kosteaan mättääseen sukeltaminen on ehkä ihan hivenen turhan "vanhanaikainen", tai siis ainakin tuo mätäs. Kostea on hyvä, se luo kivasti tuhman fiiliksen ;). Ja se on kyllä totta, että ei nuoret kollit käytä kovinkaan leikkisää kieltä, turhan usein se on pelkkää panemista.

      Täsmennettäköön tässä nyt, että oli ihan molemminpuolista hyväksikäyttöä tää tilanne, en ainakaan itse kokenut tätä mitenkään ylettömän negatiivisena enkä usko hänenkään tunteneen.

      Poista
  3. Hei mä en kestä ajatusta tosta "kosteasta mättäästä" :D
    Sain päivän huutonaurut! Lähinnä siis mieleeni tulee sammaloitunut toosa.xD ja anteeksi, nyt lähden tästä ehdottelemaan panem...mättääseen sukeltelua aviopuolisolleni.xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä nyt! Voisin kuvitella sen toimivan mulla esim sellasessa tilanteessa, että makoilisin laiskasti aamupäivää sängyssä jonkun kanssa, kivaa pientä kiehnäystä... Ja sellanen hyvä humoristinen keskustelu, vähän jo virittynyt tunnelma, ja sit herra silmät kiiluen ja hymyillen sanoo haluavansa sukeltaa mun kosteaan mättääseen ;) ihan loistavaa! Ja sormet jo seikkailemassa, kokeilemassa kuin kostee se onkaan.. Joo, miksei?

      Poista