maanantai 24. marraskuuta 2014

Saikkua.

Tästä sairastamisesta ei tuu loppua. Uudet napit naamariin ja sängyn pohjalle. Tai no, ei tässä ihan pohjalla olla, mut veto pois, särkee, väsyttää ja vituttaa. Ennen kaikkea vituttaa. Tarttee just mulle iskee nää hiton sitkeet basillit. Ja viimeisimmästä lenkistä on jo ikuisuus aikaa, eikä vieläkään pääse!! Vittusaatana. Mä olen niin takaisin lähtöviivalla tai jopa sen takana, et lenkin pituuden saaminen takaisin mukaviin mittoihin vie ihan hitosti aikaa ja vaivaa. Ja sit mun onnella tästä talvesta tulee joku saatanan runkkutalvi, joka loppuu heinäkuun lopulla. Että ei sit tartte olla terveenä. Tai sit saa paleltua niin huolella, ettei tarvi paljo pihalle mennä hyppimään trikoissa. Perkele.

Ei tartte ees haaveilla lähtevänsä baanalle viikonloppuna. Että vaikka oiskin ok olo ni ei tartte kyllä yhenkään kollin kanssa kielijumppaa harjoittaa tai sillä kollillakin on joku tappajabasilli nielussa. No joo, saattaahan tietty olla et nää tabut jopa tehoais, mut mä en ota sitä riskiä et joku rassu saa tän saman mulkun riesoikseen. Iiihan ku oisin ees siinä tilanteessa että kielijumppa ois edes etäisesti listalla kuitenkaan...

Ai saatana ku jaksaa turhauttaa. Yyyh ja valivali.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti