perjantai 12. joulukuuta 2014

Tokkura

Oivoi ja aijai. Operaatio peruuntui, koska flunssa. Mä oon sairas nainen. Ja koska kiukutti, Deitin ehdotus leffaanmenosta kävi enemmän kuin hyvin. Ja ennen leffaa käytiin syömässä sushia. Deitti maksoi o_O. Tosi khuulisti "duunipaikka maksaa, lounareita!" Mut eittämättä tuli vähän hassu fiilis. Mä en ole todellakaan tottunut siihen, että mulle tarjotaan. Se luo saman tien velvoitteen korvata joko suoraan rahallisesti tai vastapalveluksena. Ja vaikka kuinka sanottas ettei tartte maksella takas, se jää sinne, ilmaan roikkumaan. Mut eniveis, mulla oli hauskaa. Ja leffa oli hyvä. Ja kiukutus rauhoittui. Flunssa ei niinkään, ja siksi nyt makaankin sängyssä lie monettako tuntia ja olen tukossa ja napsin lääkkeitä ja katson Beauty and the Beastia Ruudusta ja edellinen jakso oli niin ällösöpö että mun romanttinen puoleni suorastaan nyyhkytti herätessään. Voi yök. Ja sitten heräsi se kamala ajatus, että missä mun hirviöni? Tarjosko se mulle eilen sushit vai onko se vielä totaalisen hukassa koko tyyppi? Mut ku mä nyt kovasti voisin haluta sellasen kivan pitkänhuiskean miehen joka ottaa kainaloon ja antaa maailman parasta seksiä sillä hitusen suurella kalullaan all night long ja just sillon ku mä haluan eli koko ajan.

Olenkohan ottanut jo tarpeeksi liikaa nappeja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti