tiistai 2. huhtikuuta 2013

Mieluummin hymyilee kun pillu helottaa

Niin. Mitenkäs se nyt menikään? J saa luvan jäädä omaan arvoonsa ja mä vaadin parempaa? Ei heti muistunu mieleen, ku herralta sitten sunnuntai-iltana tulikin viestiä. "Jos sä vielä tota jormaa haluut herätellä ni siitä vaan, tosin mä en ole kovinkaan sosiaalisella tuulella." Vetäisin pienen herneen nenääni, mutta olin vaan khuulina ettei kukaan huomaa. Vastasin, että oon just lähössä syömään, joutuu odottamaan jos jorma haluaa jotain. "Niin no, ei mulla suurempia intohimoja, voin vallan mainiosti luututa lattiaa." Sanatarkka. Siis jumalauta. No nythän tän neidin itsetunto nousee kohisten, vastasin.

Mitä tästä voisi päätellä? Veikkaan että ei ainakaan sitä, että kahden tunnin sisällä tästä olin jo herran alaovella. Ja herra oli ihan oikeasti luutunnut lattiansa. Ja jokin aika taas jutusteltiin keittiössä, eikä tunnelma ollut edes niin kireä kuin olin kuvitellut - ei oikeastaan ollenkaan kireä vaan varsin mukava. Herra kävi vessassa ja keittiöön palatessaan totesi "meneekö tää pelkäksi teenkeittelyksi taas?" Ja virnistys perään. Noo, ei välttämättä, on mulla pari ideaa. Ohjasin jaloillani herran seisomaan mun haarojen väliin, kädet vaelsivat housun nauhaa avaamaan. Siellähän se jorma jo heräili, ja pääsi käden puristukseen. Tein salakavalasti pientä mittailua, laitoin molemmat ei-ne-kaikista-siroimmat-naisen-käteni kalun varren ympärille, toinen ihan juureen kiinni ja toinen luonnollisesti niin kiinni toiseen käteen kuin tarvitsi, jotta nuppi peittyi. Mun kädet sai olla just ja just yhden (puolikkaan) sormen verran toistensa päällä, jotta ne peitti koko kalun. Tästä voisimme päätellä - jos löytäisimme jostain viivottimen - että se ihana kulli on approx. 20 cm pitkä. Ja lähemmäs vessapaperihylsyn paksuinen. Uuh. Ja kun siinä hetken hieroskelin ja kulli heräsi kokonaan, ehdotin siirtymistä makuuhuoneen puolelle. Käskytin herran sänkyyn makaamaan - "pitäiskö mun alkaa pelätä kohta.." - ja kiipesin päälle. Hieroin pitsisten pöksyjen peittämää pilluani kalua vasten, kunnes herra kiskaisi ne perseen yli hieman pois tieltä ja ohjaili kalunsa paikalleen. Ahhh, vihdoin sain sen ihanuuden sisääni. Ensin hitaasti, levittäen kosteutta, nautiskellen litinästä. Sitten J vie kätensä pepulle ja puristaa, tahti kovenee ja mun huokailut myös. Lopulta mies tikkaa niin, että sänky tärisee ja minä ulisen kuin heikkopäinen. Hetken hengähdystauko, pientä keinuntaa mun osaltani, ja sitten uusi nousu. Ihanaa kuinka herran kädet ohjailee pysymään paikallaan, kun hän työntelee aivan huulilla, ja puristaa lujaa jotta pysyn paikallaan kun kalu survoo tiensä pohjaan saakka. Lopulta lopetetaan ja pienen hengähdystauon jälkeen palataan keittiöön. Aikamme istutaan siellä, lähden käymään vessassa ja sillä aikaa herra menee makkariin. Seuraan perässä, "mä täällä jo vähän odottelin". Jaa, mitä odottelit? "Noo..", herra kiskaisee pikkarit toisen pakaran yli pois, "jos me vaan taukoa pidettiin niin kai sitä jossain vaiheessa pitäis jatkaakin." Virnistän ja kiskaisen housut myös toisen pakaran yli. Herra naurahtaa ja nousee vetämään ne kokonaan pois, ohjaa mut keskemmälle sänkyä ja avaa haarat. Työnnän kädellä sängynpäätyä vasten kun herra työntää kalunsa sisään ja aloittaa hitaat työnnöt. Kohta vauhti kasvaa ja tunnen kuinka herra puristaa käsillään mun hartioita, puristaa mua itseään vasten jotta työnnöt pysyisivät syvinä ja voimakkaina. Puristan kynteni J:n selkään, takaisinmaksu niistä kynnenjäljistä jotka todennäköisesti koristavat mun persettä tällä hetkellä. Lujimmillaan työnnöt ovat niin hurjia, että mua tosissaan pelottaa mitä kävisi jos kalu luiskahtaisi ohi maalin. Onneksi näin ei käy, ja onneksi herrakin lopulta rauhoittui, olin jo aivan lopussa. Jäätiin päällekkäin makoilemaan ja tasaamaan hengitystä, silittelin J:n selkää kuivaten siinä kiiltelevää hikeä.

Lopulta mentiin taas keittiöön ja jutusteltiin kaikenlaista. Jossain vaiheessa herra toteaa, että mä taidan jäädä sinne yöksi. Säpsähdin katsomaan puhelimesta kelloa, joo, vikat bussin on menny jo jokin hetki sitten. Tarkistin hsl:ltä vielä pääsiäisen poikkeusaikataulut, yöbussit ois kulkenu vielä. Mutta mieluummin mä jään sinne nukkumaan kun lähden pakkaseen ja pimeään. Vähän ennen neljää kömmittiin nukkumaan, kymmenen maissa herättiin. Juttelua ja dokumentin katsominen, dokkarin aikana nukuin pienet päikkärit. Lopputekstien jälkeen jäätiin sänkyyn makoilemaan. "Mitäs sitten keksis?" Jaa-a, pieni hymy. "Olisko aamujumpan aika?" Mmm, hymisen ja nousen koholle. Vien käteni J:n peiton alle ja hamuan kullia. "Ihan noin vaan?" Joo. Hilaan herran housut pois tieltä ja herran siirtäessä peiton sivuun ihastelen kalua hieroen hitaasti sen vartta. Mmmh, mä taidan olla rakastunut siihen kaluun. Se on vaan niin ihana. Jonkin aikaa kalia hierottuani päätin saada oman osani ja pyysin herraa siirtymään vähän keskemmälle. Kiipesin päälle ja ohjasin kalun housujen välistä sisään jo valmiiksi märkään pilluun. Ja voi jumalauta sitä menoa. Olin varma, että joko J nussii mut kirjaimellisesti puhki tai että se saa jonkun kohtauksen. Sellainen aamujumppa, että teki oikeasti kipeetä istua sen jälkeen. Ja loppupäivän sitten hymyilikin iloisesti ;).

Ja nyt pitäs jo juosta suihkun puolelle, luvassa saatanallisen pitkä työvuoro. Hip hei hutsut.

3 kommenttia: