sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Jotain muutosta nyt, tai tää nainen menettää uskon itseensä lopullisesti.

Kyllä mä nyt näen asian siten, että olen idiootti ja heikko. Laitoin J:lle viestiä ja suoraan sanoen pyysin saada munaa. Herran vastaus oli "no voi kun harmi." Niin. Vastasin, ettei tarvitse pottuilemaan alkaa, johon herra vastaa onko huumorintajukin kadoksissa. No jos tollanen on vastaus ni alkaa olla kyllä täysin kadoksissa. Ihan sama tarkoittiko herra mitään kettuilua sillä, mutta jonkinlainen taju pitäisi olla tollasessa tilanteessa. Lähes tuntia myöhemmin tuli viesti, että setä ei nyt ehkä ole käytettävissä, jos jäi epäselväksi. Ei jäänyt, oli mun vastaus. Herra yritti kai vielä hieman pelastaa tilannetta vastaamalla hymynaamalla. Olin tarkoituksella niukkasanainen, antakoot millaisen kuvan tahansa. Tietenkin toivon että viesti meni perille - ja jos herralla on minkäänlaista tilannetajua niin se kyllä meni. Kai mä saan hieman ottaa siitä itseeni että mut torjutaan. Eihän tilanne toki mikään vakava ole, mutta kyllähän se aina vähän kirpasee jos nussimisehdotukseen ei tartuta. Tilanteen tekee ikäväksi se, että mä en ole koskaan kieltäytynyt seksistä kyseisen herran kanssa, mutta herra on useammin kuin kerran torjunut mut. Lisämausteena on tietysti vielä se, et tunnen itseni idiootiksi kun kysyn siltä ja kun en pysty estämään itseäni. Olihan mulla hyvin vahva tunne siitä, että jos nyt kysyn niin ei onnistu, mutta siitä huolimatta kysyin. Koska mulla ei ole itsehillintää. Ja toisaalta, ei kai sitä saa jos ei pyydäkään. Mutta alan olla kyllä täysin kypsä tähän, että mennään täysin herran ehdoilla seksin suhteen: sitä saa vain silloin kun herralle sopii. Eihän se tietenkään niin päin saisi olla, naisethan niitä pihtareita on perkele.

Taidan nyt luvata itselleni, että yritän parhaani mukaan antaa tuon herran jäädä omaan arvoonsa, pitää silmät auki uusien seikkailujen varalta ja - mikä tärkeintä - harjoittaa itsehillintää ja vahvistaa omaa itsearvostustani välttämällä sellaisia asioita jotka sitä saattaisi vahingoittaa. Mä ansaitsen enemmän, mä haluan enemmän, ja mä aion saada parempaa. Vaikka henki menisi.

Mitähän tästäkään tulee.. Tyhjiä lupauksia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti