lauantai 23. maaliskuuta 2013

Jokseenkin levotonta

Joo. Naputtaa ja pahasti. Eilinen oli niin perseestä että teki mieli itkeä. Tänään oon heränny (jälleen) ennen kellonsoittoa koska eihän sitä nyt katkotta voi aamuun asti nukkua. Helvetin virkee olo siis, ja parin tunnin päästä pitäis olla töissä. Haistakaa nyt jo.

Ja kyllä. J on pyörinyt mielessä vähän turhan paljon. Lähinnä koska mulla heittää vissiin taas toi hormonitasapaino ja mielialat sen johdosta. Olen naurettavan huolestunut saanko siltä munaa tänä viikonloppuna, vai pitääkö mun kituuttaa ilman. Viime viikonloppunakin jäin ilman sitä ihanaista penetraatiota, en tiedä kuinka selviän jos jään taas ilman. Muhah, huomaako etten ole ihan verisen tosissani? No, tosissani olen kyllä siitä, että mua naurattaa ja jopa hävettää kuinka huolestunut olen, mitä lähemmäs sunnuntaita mennään. Mitä jos herra onkin vahva eikä pyydä luokseen? Mitä jos se nyt yhtäkkiä onkin saanut päätettyä että ei, en enää kiusaa neiti S:ää vaan pidän tästä lähtien etäisyyttä siihen, vähintään se kuuluisa kädenmitta. Ei enää lipsahduksia. Tekis eittämättä mullekin helvetin hyvää saada se mies oikeasti pois systeemistä, mutta vittusaatana ketä mä sitten nussin?!

Jospa rauhottuis ja yrittäis vaikka tukehtua aamukahviinsa. Sillä pääsis kaikista ongelmista. Tai sitten täytän kuppini, puen takin niskaan ja suuntaan aamutupakalle. Sillä se paska irtoaa takuuvarmasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti