tiistai 21. lokakuuta 2014

Tulossa hulluksi?

Mä en enää kohta jaksa tätä mun päätä. Ihan tosi!! Kolme testiä nyt tehty, plus se yks "mitätön". Kaikki tulokset olleet negatiivisia. Mutta pää ei anna rauhaa, vaan lisää pökköä pesään huomauttamalla kuinka maha näyttää pyöristyneen... Siis järki käteen nainen. Mä olen aivan satavarmasti vaan lihonut, parin viime kuukauden liikkumiset jääneet ihan selkeästi aikaisemmasta, kun taas syömistottumukset ei oo muuttuneet kyllä yhtikäs mihinkään. Suklaata vedetään ihan yhtälailla, ja alkoholiakin tullut nautittua tavallista enemmän, että energiaa pukkaa.

Se pelko on vaan jotain... Kohtuutonta. Pahin mahdollinen tilanne olisi se, että raskaus olisi jo niin pitkällä, ettei sitä voisi keskeyttää. Tai että sitä ei suostuttaisi keskeyttää. Siihen päälle tää viimeaikainen ryöpytys. Sellasia tunnekuohuja J:n takia. Deitin takia. Kuolemantapausten takia. Ihan perus koulun ja työn takia!

Jos en olisi näin hullu ja peloissani, nauraisin räkä poskella. Joku roti nyt hei!

Mut piti googletella.. Että onhan se nyt iiiihan varmasti niin, että testit näyttää raskauden ihan läpi sen. Siis oikeesti. Että se istukkahormoni, jota ne testit mittaa, varmasti "näkyy" vaikka raskaus ois jo - sanotaanko vaikka - neljännellä kuulla? Millon se nyt oli kun viimeksi seksiä harrastin ja millon ne menkat viimeksi olikaan.. Mikään muu asia tuskin saa mua näin vitun idiootiksi kuin tää pelko.

Yritän rauhoittua, voi mä niin yritän!

Koska.

Deitti tulee sunnuntaina. Ei nyt sentäs olla aikaa ja paikkaa vielä sovittu, mutta selvää on, että ollaan näkemässä kyllä aikalailla heti kun mahdollista. Huomioiden sen, että kaveri saattaa kärsiä jonkinlaisesta jetlagista (tosi outoa...), ja sen, että sillä on todnäk heti maanantaina duunia, ja sen etten tiedä omista työvuoroistani vielä mitään. Siis muuta kuin sen että ton tulevan viikonlopun oon kokonaan duunissa. Mä en taho pysyä nahoissani. Ja sit samaan aikaan oon niin epävarma! Ja jännittää. Ja mitähän vielä.

Pitäisköhän mun kehitellä deitille joku muu kutsumanimi kuin "deitti"? Paha vaan kun sama alkukirjain etunimessä kuin J:llä, että siinä meni se.. No, deitti kelpaa vielä.

2 kommenttia:

  1. Käy lääkärissä. Verikoe antaa varman tuloksen ja saat mielenrauhan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytynee. Tiedän tän olevan ihan järjetöntä. Tiedän!

      Poista