perjantai 27. syyskuuta 2013

Ei hätää, pojat ja tytöt.

Se on loppu nyt. Huomenna sattuu.

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. No, mielummin en. Mutta nyt kun oot herännyt, eikä päätäkään enää ehkä pakota ihan niin paljoa kun muutama tunti sitten, niin tsiigaa pari edellistä postausta, ja mietiskele provosoitumatta ylläolevaa kommenttia. Bloody mary jeesaa muuten darraan..

      Poista
    2. Sattuminen ei nyt kyllä liity mitenkään krapulaan, vaikka lasin viiniä eilen joinkin. Hienoa kun jotkut osaa olla hienotunteisia täällä interwebsissä. Totta vitussa mä tiedän mitä olen kirjoittanut ja tiedän tilanteen enemmän kuin hyvin, muista että sulla on vajaa kuva kaikesta koska et ole itse kokenut tätä kyseistä asiaa, enkä myöskään ole joka ikistä yksityiskohtaa tänne kirjoittanut. Vaikka nää kommentit muhun iskeekin, mä kyllä myös ymmärrän niiden tarkoitusperät ja lähtökohdat. Se, että mä toimin kuin vähä-älyinen tän ihmisen kohdalla, ei tarkoita ettenkö tajuaisi kuinka vitun typerää ja vahingollista ja nöyryyttävää se on. Mä olen ihminen, hyvin kaukana täydellisestä, tunteilla elävä ja toimiva. Ja just nyt en voi ottaa sun tai kenenkään muunkaan vitsailua kovinkaan hyvällä, viitaten tohon bloody maryyn. Ja damn right mä provosoidun, koska just nyt mua sattuu aika helvetisti. Vai oletko itse selvinnyt ihmissuhdekarikoista ruhjeitta?

      Jos tää oli nyt tässä, kiitän sua ihan oikeasti kommentistas vaikka ei varmasti siltä vaikuta. Ja muillekin halukkaille kommentoijille tiedoksi, tätä samaa ei tarvitse kiitos toistaa. Älkää ihmetelkö jos vastaavaa kommenttia ei tänne ilmestykään, mulla kun on asetuksena se että voin halutessani jättää julkaisematta. Ja kohta iskee sensuuri, vaikka tähän asti olen kaikki julkaissut, olipa ne mua vastaan tai ei.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos. Kai tässä rohkeuttakin tarvitaan, mutta enemmän päättäväisyyttä ja kylmää sydäntä.

      Poista
  3. Meinasin tulla tänne tuolloin kirjottamaan, että nyt olet VAHVA! Mutta tyydynkin toteamaan sen minkä totesin tuollonki, hyvä kun viikkoa kerkii kulumaan kunnes taas hehkutat illanviettoasi J:n kanssa. Voivoi, miksi et osaa pysyä erossa siitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Olisin rikas nainen, jos tietäisin vastauksen ja lääkkeen tuohon asiaan.

      Poista