maanantai 23. syyskuuta 2013

Tältä siis tuntuu olla hyväksikäytetty.

Jep. Kerroinhan J:n tulleen kaupunkiin. Ja nyt tämä neiti myi itsensä niin uskomattoman halvalla, ettei tosikaan. Siis oikeasti, en helvetti soikoon kehtaa edes tänne kirjoittaa. Pääasiassa ehkä siksi, etten kestäisi kohdata niitä tuohtuneita, nenän tuhahduksia täynnä olevia kommentteja, joissa raivotaan mun tyhmyyttä ja käsketään jättämään se mies omaan arvoonsa - ja rauhaan. KOSKA. Ne kaikki kommentit on liian oikeita. Olisitte aivan liian oikeassa ja mä olisin niiiin samaa mieltä. Kai tää on sit joku kummallinen itsesuojeluvietti kun estää mua kertomasta tän enempää. Joten mennään näillä. Jos yhtään lohduttaa, olen niin uskomattoman lähellä sitä, että haistatan J:lle vitut ja toivotan paskaa loppuelämää. No, en mä ihan noin pahasti kai toivo, mutta siitä huolimatta olen niin viittä vaille tilittämässä sille, että mä en aio enää koskaan suostua tällaseen hyväksikäyttöön ja paskamaiseen kohteluun, koska tiedän oman arvoni. Selkeesti joo tiedän, miksi mä sitten annan käyttää itteäni näin törkeästi hyväksi? Mitä vittua mä tästä muka saan? (En ainakaan munaa, kiitos shark weekin... Läheltä kyllä liippas. Facepalm.)

Lllloistavan kekseliäällä aasinsillalla (jota ei siis ole) pääsenkin kirjoittelemaan deitti nro kolmosesta. Se on vähän liian symppis. Tiedän, että olisin kyllä aivan päätä pahkaa ihastumassa siihen jo, ellei jokin pidättelisi mua. Joku kumma epävarmuus jostain. En tunnista mikä se on. Jotain turhaa ja pinnallista kai, tai ehkä epäröin koska koko tää nettideittailujuttu ei tunnu luonnolliselta, taaii sitten ehkä vaan pelkään oikeasti sitä mahdollisuutta, että mitä jos vaikka tykästyisin siihen ja sekin muhun ja jos siitä vaikka tuliskin jotain, edes hetkellisesti. Mä pelkään, saan taas turpiini. Plus mä en ehkä uskalla leikkiä tätä treffailuleikkiä, en uskalla lukea ihmisestä mitään viitteitä siitä, oisko se kiinnostunut, koska jos olen väärässä, saan taas turpiini. Ihan sama mikä ois kyseessä, saan taas turpiini. Koska elämä on sellainen narttu.

10 kommenttia:

  1. Mitä se teki sulle :(?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, lähinnä houkutteli luokseen, feidas, houkutteli uudelleen ja feidas taas. Ja kolmannella kerralla pääsin perille asti. Hyväksikäyttö tässä on lähinnä sitä, kuinka mä kaikista feidauksista huolimatta menin sinne ja herra sai mitä halusi.

      Mä en lähinnä ymmärrä, mitä se musta haluaa. Ensin ei viikkoihin kuulu mitään, mutta kun saapuu kaupunkiin, ollaan heti kinumassa luokse. Mä en kaikesta huolimatta oikein pysty täysin uskomaan siihen, että se PELKKÄÄ seksiä penäisi. Sillä olisi varmaan joku toinenkin vaihtoehto, jos pelkkä pillu olisi kyseessä. Ja ainakin melkein yhtä helppo kuin mä, ei tarttis ees kovasti houkutella. Taas joku itsesuojelujuttu, kun en haluaisi uskoa, että vain ja ainoastaan just siksi se huutelee mun perään kun multa aina saa. Haluaisin ajatella, että sillä ois ees vähän ollut ikävä ja kaipaisi mun seuraa, mut siltähän se nyt kuitenkin hyvin vahvasti näyttää, että vain se seksi on motivaattorina. Koska ei se muutakaan ole sanonut tai tehnyt, mikä kielisi mistään muusta. Ja mä meen, koska oon heikko paska.

      Ja itsesäälissä rypeminen loppuu nyt. Kohta on kova kovaa vastaan.

      Poista
  2. En oikein usko että kovin moni itseänsä edes hitusen arvostava nainen sietäisi tuollaista, tule, eiku älä, eiku tule, kohtelua. Ihankun sua sit kovasti tarviisi sinne houkutella? Oot menossa vieläkin vaikka se olis kahesti perunu koko jutun. Hyväksikäyttöähän se ei ole jos mies kehtaa pyytää ja sinä ihan itse menet ja annat sille mitä se haluaa. Jos se ois pannu sua niin ton hyväksikäyttö jutun sijaan saatais varmaankin lukea kuinka ihana oli saada munaa pitkästä aikaa ym ym. Mutta ittelläs ei vaan taida olla pokkaa vaatia siltä mieheltä mitään, ikäänkuin sun haluillas ei ole mitään väliä ja oot vaan sitä miestä varten siellä. Sulta puuttuu itsekunnioitusta nainen.

    On tosi sääli lukea miten sä junnaat paikoillasi ton miehen suhteen. Jos sulle kehkeityisi ihan oikea suhde jonkun miehen kanssa joka susta jopa välittäis (muustakin kun siitä seksistä) niin vaikka se päättyisi huonosti ja suhun sattuis olisit sä saanutkin jotain, välittämistä, läheisyyttä, hyvää oloa ja sattuis siihen toiseenkin osapuoleen koska sekin olis välittänyt. Minkä vuoksi siis oikeastaan sitä pahaa oloa kannattaa kestää? Eikö se olis kestämisen arvoista jos oikeasti olisi saanutkin jotain?

    Älä nyt ota tätä ittees, sun oma elämähän tässä on kyseessä eikä minä tai kukaan muukaan voi muutakuin kertoa oman mielipiteen tilanteesta ja sä teet omat valintasi eikä meidän kai tarvitse niitä edes ymmärtää eikä sun niitä selitellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä mä just tarkotin sillä, etten vois edes tänne kirjottaa. Liian tottahan noi sanat. Enkä mä osaa vastata siihen mitenkään. Ja totta, oon edelleen menossa, koska haluan kullia. Vittu kun siitä miehestä saisikin vain sitä seksiä. Siis että itse ei haluaisi yhtikäs mitään muuta, ja aivot toimisi senkin jälkeen eikä tarttis sekoilla yhtikäs mistään.

      Turha sitä on jossitella, lipsahtaa vaan joka kerta. Jonkinlainen puolustus ehkä.

      Poista
  3. Hei,

    älä soimaa itseäsi liikaa, jokaisella lienee heikot kohtansa, ja toisilla meistä ne osuvat vaarallisen lähelle sydäntä.

    Minä oon ollut aina sillä tavalla naiivi, että olen ajatellut, että helpointa on puhua suoraan. Voisiko niin toimia? Kysyä, jutella, selvittää ja pelata avoimilla korteilla.

    Oon taipuvainen ajattelemaan, että vaikka sydämen särkyminen aikaansaa suuremman kylmyyden ku alkusyksy, se särkynytkin sydän kyllä lyö. Ja lukittujen ovien taakse kuolee ihan yhtä lailla, siksi oon pitänyt parempana yleensä avata ajatukseni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ollaanhan me harjoitettu sitä suoraan puhumistakin, ainakin suunnilleen, joskus reippaasti yli puoli vuotta sitten. "Ainakin suunnilleen" tarkoittaa tässä nyt sitä, että mä hannasin sanoa ihan täysin suoraan, koska en oikein itsekään tiennyt mitä tunsin. Suoraan puhuminen tässä vaiheessa olisi sitä, että mä sanon sille kuinka paljon erinäiset pienet asiat on loukanneet ja kuinka mä en pysty ajattelemaan sitä ihmistä "normaalisti", saan pääni solmuun joka kerta koska tiedän olevani alakynnessä siinä, miten paljon toinen toisesta haluaa. Mä haluan enemmän ja tiedän etten saa sitä, mutta siitä huolimatta roikun kiinni. Mut samaa voisin kyllä kysyä siltä, siis miksi se roikkuu edelleen kiinni, miksi se laittaa viestiä, miksei se anna olla?. Vaikka pelkäänkin tietäväni vastauksen (jota se ei kyllä koskaan sanoisi suoraan päin naamaa, koska ei osaa olla niin ilkeä), voisin olla niin ilkeä että vaatisin sen.

      Mä olen aika samaa mieltä, että avoimilla korteilla ois paljon kivempi pelata. Se vaatii hitosti rohkeutta, mut jos molemmat pystyy olemaan rehellisiä ja avoimia, säästyis siinä helvetin paljolta pelleilyltä, kikkailulta, pelaamiselta, väärinymmärryksiltä. En vaan tiedä, osaisinko olla niin avoin.

      Poista
    2. Oon lukenut blogiasi jo jonkin aikaa, ja postauksesi saavat aina ajattelemaan, et miksi ihmeessä viitsit nähdä tuollaista miestä, jolle on tärkeintä vain oma napa! (Ei kun sittenki se hieman alempana oleva muna). Meet, et saakkaan mennä, taas menet, ja et mene, kannattaisi hieman ajatella millane mies tekee noin naiselle? no ei ainakaa sellane joka hiemankin kyseisestä naisesta välittää.

      Mitähän sinä sitten kostuit tuosta illasta, sen verran että tyydytit miehen tarpeet ja lähdit pois. Kannattaisi herätä vähitellen, että kyseinen mies on paskakasa, joka käyttää sinua hyväkseen, niin kauan kunnes itse sen tajuat, Etkä mene munan kipeenä sen luokse, ja jonka jälkee taas valitat, kun tuli hyväksikäytetty olo. Ihmekös tulee. Ala ajattelemaan itseäsi, ja omaa parasta. Jota tuo mies ei todellakaan ole, aika usein sen toteat, mutta heti kun tämä mies laittaa viestiä, niin olet jo pääkolmantena jalkana menossa.

      Jos olisit fiksu ja itseäsi arvostava nainen, niin olisit tehnyt tuollaselle pelinpidolle lopun jo aikoja sitten!

      Poista
    3. Samaa mieltä kuin ylempi anonyymi, melkein säälittää lukea täältä tämä sama tarina taas. Ja nimenomaan, että tyydytit J:n ja itse jäit vaille mitään. Et voi tosissasi väittää saavasi tästä mitään muuta kuin sen, että kuvittelet J:n ihastuvan sinuun enemmän ja haluat miellyttää häntä.

      Etkö ole jo herännyt todellisuuteen, luuletko tosissaan, että se vain seuran takia on sun kanssa? Itse tunsin tuollaisen miehen myös, ja sillä löytyi kyllä puhelin täynnä yhteystietoja. Joten jos luulet olevasi ainoa tai edes "paras", niin naiivi kuvitelma.. Herää nainen.

      Niin ja toista anonyymia siteeratakseni: "Jos olisit fiksu ja itseäsi arvostava nainen, niin olisit tehnyt tuollaselle pelinpidolle lopun jo aikoja sitten!"

      Poista
    4. Älä välitä muiden kommenteista, helpompaa se on huudella toiselle tämän tekemistä virheistä entä tarkastella niitä omia. Varmasti jokainen kommentoijakin tietää, että aina järki ja tunteet eivät kulje samaa polkua, vaikka niin kovasti ovatkin täällä tuomitsemassa sinun tekojasi.

      Tsemppiä, olet vahva! :)

      Poista