maanantai 3. kesäkuuta 2013

Kuvitelkaa ihminen - joka ei koskaan pidä mekkoja - mekko päällä.

Huuh! Johan oli pippalot. Niin älyttömän hauskaa, ettei sanat riitä kertomaan. Harvoin illat onnistuu noin täydellisesti. Vaikkakin loppua kohden, kun oltiin eksytty hieman kyseenalaiseen baariin jatkamaan, pöytään eksyi sellainen tapaus, että sekosin laskuissa kuinka monta tuoppia se onnistui tönäisemään kumoon. No, ei annettu sen häiritä. Puoli neljän bussilla kotiin, yksin. Eikä kyllä ollut oikein mitään kiinnostavaa siinä mielessä (vielä joskus mun on varmaan pakko määritellä vähän tarkemmin, mitä tolla tarkotan...), ei tullut ehdotuksia eikä edes katseita (jotka olisin huomannut). Ellei hymykuoppamiehen hassutteluja lasketa. Hänkin nimittäin onnistui osallistumaan kemuihin viime hetkillä. Mutta mulla oli tällingit päällä, ja mulla oli hyvä fiilis.

Lähetin J:lle kuvan, en kai pystynyt hillitsemään humalaista itseäni. Vastaus oli "holy fuck". Päätin ottaa sen hyvällä. Vaikkakaan eihän herra sitä voinut suoraan mitenkään sanoa, alkoi höpisemään jostain täysin turhasta, ihan kiusallaan.

Ja nyt sit varotus, aihe vaihtuu.

Mua alkaa snadisti huolestuttaa. Näitä kivoja pikku pillereitä on popsittu nyt 4kk, ja viimeisin kuu oli tosiaan (kuten aiemmin oon kirjottanu) ensimmäinen kun ei ees tiputellut. Mutta nyt jäi myös itse menkat muualle. Vittu onko tässä pakko kohta tehtailla joku hiton raskaustesti, että nää irrationaaliset pelkotilat sais hillittyä. Sinällään tää huoli on hyvin todnäk turhaa, sillä ilman pillereitäkin heittelee niin maan perkeleesti. Ja hei, olishan se nyt jokseenkin älytöntä pamahtaa raskaaksi just nimenomaan pillereitä syömällä.. Oon jotenkin aina kuvitellut, että mun kohdallani raskaaksi tuleminen saattais nimenomaan olla aika hankalaa, ei tärppäis ihan helpolla. Lähinnä tän mun shark week -historian perusteella, ei asiaa oo koskaan tutkittu. Mut sit taas, mä en ole paneskellut ilman kumia oikeastaan ollenkaan muutoin kun nyt J:n kanssa. Siis yhtä tai kahta poikkeuskertaa lukuun ottamatta... Ja jotenkin toi J:n sperman aktiivisuus ei oikeen vaikuta parhaalta mahdolliselta. Kuten herra itsekin on todennut, on tota alkoholia kuitenkin sen verran pitkään tullut nautiskeltua viikottain, että eiköhän sillä ole ihan selkeä vaikutus. Mut sit taas kuitenki.... Ei noi pilleritkään ole 100% varmoja. Oikeastaan... :D

Joo, mutta niin. Sinällään ois ihan kiva, jos shark week jäis jatkossakin tulematta, mutta hitto vieköön ku ei uskalla luottaa näihin pillereihinkään. Alkaa sit heti päässä pyörimään kaiken maailman hullut ajatukset, ja henki salpautuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti