lauantai 13. heinäkuuta 2013

Kokeillaan uusia asioita ry ab oy.

No siis. Laitoinhan mä itseni sitten eräälle toiselle sivustolle. Ja heti joku blokkas mut :D. Käyttäydynkö mä noin huonosti? Salee se oli joku tuttu, joka ei halunnu et törmään sen profiiliin... Ihan sama. Mut tietenkin kiinnostais ihan pirusti tietää kuka se oli!

Ja siis. Alustavasti olen sopimassa kaffeja jonkun kaiffarin kans ens viikolle. Yleensä olisin kai ihan paniikissa ja kieltäytymässä, mutta ollaan tässä jokunen viesti vaihdeltu ja se vaikuttaa ihan hauskalta tyypiltä. Oikeastaan musta ei tunnu yhtään siltä että oisin menossa treffeille sen kanssa (siis jos nyt ees nähdään, ihan vasta ilmaan heitetty juttu, hänen aloitteesta), pikemminkin oisin menossa tutustumaan johonkin ihmiseen, josta saattais kehkeytyä uusi kaveri. En nyt ehkä varsinaisesti lähtenyt tähän juttuun, että saisin lisää hyvänpäiväntuttuja... Mut, kokeillaan nyt kuitenkin. Ja olen sen verran tässä ulostautunut kuorestani, että juttelin yhen toisenkin jampan kanssa muutaman viestin verran. Ei ollut kyllä ainakaan ulkoisesti tai profiilinsa perusteella yhtään mun makuun, mutta päätin silti kokeilla. Mitä siinä häviää jos pari viestiä juttelee? Nyt siitä ei ole pariin iltaan kuulunut mitään, eikä kyllä hirveesti haittaa.

On jotenkin hoopoa kattoa kuinka ihmiset tuolla toimii. Yksikin heikki lähetti jonkun hölmön nalle-kuvan jollain ällönlällyllä tekstillä höystettynä, ja kun siihen vastasin kysymällä lempeän vitsikkäästi "toimiiko toi useinkin?", kaveri vastaa että tokaa kertaa kokeilee, toimiko siis? Jjjaaa siihen perään sitten heti, että tositarkoituksella etsii kivaa neitiä ja lässyn lässyn. Ei kai siinä, ei se väärin oo. Mut kyl mua jotenkin alkoi heti nyppiä. En kai mä ainakaan osaa ees vastata siihen mitään. Joo, kiva juttu, mä en tiedä mitä mä tällä sivustolla teen. Mut mä oon varmaan se sun elämäs nainen, mennäänkö naimisiin? Suomi on kyllä small talkin suurin hautavajoama. Mut tää jamppa, jonka kans ehkä kahveilen, osas sentään jutella niitä näitä (ihan mielenkiintoista juttua) ennen kuin alkoi edes hieman viemään keskustelua yhtään mihinkään vähemmän diipadaapa-suuntaan.

Jaa. Jos ne kaffet ens viikolla osuu kohdalle, viikon ainoa vapaapäivä taitaa kulua siihen. Ei haittaa, rahantuloo ei voi estää! Nimim. tällä tuntisopparilla tehty jo ihan käsittämättömät määrät enemmän. Ja syksyllä tahti luultavasti tihenee, ainakin keväästä. Mut sehän ei haittaa, onpahan jotain muuta tekemistä kuin hajoilla opintoihinsa tai tyhjänpanttina olemiseen.

Tänään luultavasti eksytään Paikalliseen. Pienellä pelolla odotan, törmäänkö J:hin. En ole kuullut siitä mitään sitten viime lauantain. Ja sorruin katsomaan, milloin se on viimeksi käyttänyt viestisovellustaan. Ja joku täysin naurettava ja naiivi ja pikkutyttömäinen piirre mussa saa pikkuisen toivomaan, että se ois tehnyt samaa. Käynyt siellä ja ajatellut laittavansa jotain, vaikka ei sitten laittaiskaan. Mutta vitut. As if!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti