perjantai 1. helmikuuta 2013

I'm trying to understand, I really am..

Ota nyt miehistäkin selvää. Tää nuori kolli joka mua on piirittäny koko viikon ja aina sieltä joulukuulta saakka vaikutti tänään ihan siltä kuin olis vetässy herneen nenäänsä. No, okei okei, kaipa sillä oli jotain pohjaakin sille, mutta silti en ihan jaksa ymmärtää.

Kolli aloitti taas naamakirjatsättäilyn ja heittäytyi suurin piirtein heti tuhmaksi. Suoraan sanottuna kärtti seksiä. Ja kun yritin (jälleen) sanoa, että en välttämättä nyt pysty moiseen kun on ajatukset jokseenkin solmussa (olen myös karkeasti kuvaillut tilannetta, joka mulla on J:n kanssa ollut meneillään, reilua tai ei, mutta eipä sekään ole poikaa juuri hillinnyt), jatko oli vaan että vois tehdä meille molemmille hyvää harrastaa vähän vaakamamboa. Kun sitten jatkoin, että me nyt ei kuitenkaan just sillä punaisella sekunnilla voida hommiin ryhtyä eikä sen kannata jäädä mua odottelemaan jos muita ehdokkaita sattuu kohdalle, kolli muuttui vaitonaisemmaksi. En sinällään kritisoi yhtään, saattaahan moinen koetella jos on kovin heikko itsevarmuus. Mutta olin myös aikaisemmin sanonut, että ihmettelen suuresti jos sillä ei ole tyttöjä jonoksi asti kun on niin helvetin hyvän näköinenkin! Poika kuitenkin lopetti keskustelun toteamalla ykskantaan, että vois koittaa mennä nukkumaan, eikä vastannut enää kun toivotin hyvät yöt.

Notta ei sitten! Vittu minä jaksa noita poikasia paapoa. Oon yrittänyt kerrassaan ystävällisesti mutta varmasti kollia vähän hillitä, mutta kun pitää aina olla ehdottelemassa. Riitti että kerran pääsi melkein pukille - ja sillonkin meni möläyttelemään ihastumisiaan vielä senkin jälkeen kun pyysin hillitsemään ja rauhottumaan.

Ja sit viel kysellään miks tykkään vanhemmista miehistä... No siks, kun ne ei ole enää ihan noin teinejä. Hitto soikoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti