keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Varoitus: teineilyä ja pillitystä.

Hirveen kiva kun oon jo nyt täysin kyllästynyt tähän teineilyyn, sydänsuruun ja tunteiluun.

Välillä olen pitkiäkin aikoja ajattelematta koko asiaa. Sitten se mies tulee jostain mieleen. Sitten alkaa joko järkeily - ei siitä olisi mitään tullut kuitenkaan, en mä ole edes niin tykästynyt siihen, ei tää niin pahalta tunnu, onneks en mennyt kunnolla ihastumaan - tai vaihtoehtoisesti pohjattomalta tuntuva paha olo kun tajuan mitä haluan mutta en voi saada.

Mitä mä sitten haluan? Kai sitä samaa kuin pohjimmiltaan kaikki muutkin. Haluan, että musta välitetään, että mua pidetään hyvänä. Haluan hellyyttä ja läheisyyttä. Ja haluan itse antaa niitä, osoittaa toiselle että on mulle tärkeä, että haluan sille hyvää, että välitän.

Kipeintä kai tällä hetkellä tekee se, että muistan miltä tuntuu kun se keho painuu mua vasten, huulet kulkee iholla. Miltä hengitys kuulostaa kun on kiihottunut. Miltä ne huulet maistuu kun tupakansavu on niitä koskettanut. Mutta niitä ei nyt enää saa.

No niin, yritetäänpäs keventää vähän, tai menee ihan liian lässytykseksi. Ei tää ainiaan kestä, joo. Muita tulee, joo. Vielä parempia, tärkeämpiä.

Mutta just nyt sattuu. Just nyt lähtisin saman tien jos pyyntö tulisi. Just nyt järjettömästi toivon saavani viestiä. Tää oli vahinko. En oikeasti halua rauhottua. Tule tänne.

4 kommenttia:

  1. No et saatana menis! Nyt vähän enemmän vielä sitä tsemppiä ja tervettä itsekunnioitusta peliin, nainen!

    VastaaPoista
  2. Mitä se terve itsekunnioitus on...? No, vallattoman typeräähän se olis mennä, mutta mulla nyt on joku järjetön tarve käsitellä asiaa ja ehkä jopa sanoa asioita ääneen. Kun en ole niitä vieläkään saanut sanottua. Mutta se mies on (onneksi?) sellanen, ettei se jäis seilaamaan - lopettaa mutta kohta kuitenkin pyytäisi käymään ja sitten taas jäätä niskaan ja sit---. Mutta mä olen heikko, ja menisin.

    VastaaPoista
  3. Tiedät, kuka olet, ja arvostat itseäsi. Rakastat itseäsi. Tiedät että voit saada jotain parempaa. Ja vieläkin tärkeämpää. Koska tiedät ja tiedostat tämän, et tanssi silloin kun J:n pilli soi. Nyt kun oot päässyt hajoilussasi jo ees vähän parempaan suuntaan, niin arvostat ja kunnioitat itseäsi sen verran, ettet taas halua ajautua hetken huuman takia pohjalle. Jättää niitä hyvästejä mielessässi taas. Miettiä että tää on oikeesti vika kerta, vaikka alitajuntasi kertoo sulle, ettei se koskaan oo ollut niin.
    Etkä sä oo heikko! On vaan helppoa sallia itselle hölmöyksiä vetoamalla heikkouteen. Sä oot vahva nainen ja there's plenty of fish in the sea!

    VastaaPoista
  4. Tää radiohiljaisuus vaikuttaa pahalta. Seuraavassa postauksessa ruikutat heikkouttas. Viini+paikallinen+kuningas jii, veikkaan.

    VastaaPoista