torstai 3. tammikuuta 2013

Best. Sex. Ever.

Huh. Kirjotin kilometritekstin, mutta lopulta päätin pyyhkiä sen pois. Kirjoitin pitkät pätkät kaikesta mitä J:n luona puuhattiin vain huomatakseni, ettei teksti mennyt ihan niin kuin oikeasti tapahtui. Koko ajan muistan jotain uutta, joka sitten aiheuttaa sen, ettei aikaisemmin kirjoitettua pätkää olekaan muistettu oikein vaan siinä on sekottuneena vähän kaikkea. Tekstiä oli liian vaikea lähteä jatkuvasti muuttamaan, joten turhautuneena pyyhkäisin sen kaiken pois. Perkele. Jospa kokeilisi nyt, mutta hieman eri tavalla. Sorry, mutta nyt en kertakaikkiaan pysty yksityiskohtaiseen kuvailuun joka ikisestä setistä. Mutta sen voin sanoa, että herran varoitus pervosta olotilasta piti paikkansa täydellisesti. Menin jo laskuissa sekaisin kuinka monta kertaa ehdittiin tiistain aikana peuhaamaan. Niin no, vaikka sanoin etten nyt kuvaile mitään, niin sen verran on kylläkin pakko, että kerron sen alun. Liian hyvä kokemus, jotta voisin pitää sitä sisälläni.

Menin siis J:lle. Herralla oli poikkeuksellinen puheripuli. Myös muki, josta herra joi viiniä, täyttyi tiuhaan tahtiin. Oli kuulemma jokseenkin paha krapula päällä. Mies käy nopeasti suihkussa ja marssii sitten tuttuun tapaan kulahtaneessa kylpytakissaan takaisin keittiöön. Kauaa ei ihmetelty maailman menoa, kun herra tulee eteen seisomaan ja alkaa silittää selkää. Hitaasti hilasin hameenhelmaa ylemmäs, jotta sain jalat leveämmin auki ja herran siihen väliin. Kohta vaihdetaan niin päin, että herra istahtaa ikkunalaudalle ja mä tulen sen jalkojen väliin. J:n kädet lähtee saman tien seikkailemaan, ensin rinnoille ja sen jälkeen perseelle, hilaa hametta edestä ylemmäs ja vie käden kiusaamaan mun haaroihin. Mun on pakko saada se kalu käsiini, hymy leviää kun huomaan sen seisovan jo juhlakunnossa. Hetki siinä kiehnätään, kunnes herra ohjaa mut ulos keittiöstä. "Tiedätkö mitä mä aion tehdä sulle?" Enpä tiennyt, tuli yllätyksenä, kun herra ohjasikin mut pöytää vasten. Hame, sukkahousut ja alushousut riuhtoutuu nopeasti pois tieltä, mulla on ihan sellainen olo kuin olisin tarjottimella. Ujostuttaa kun J katselee tuolilla istuen paraatipaikalta, levittelee mun jalkoja ja kiusaa sormillaan niin pirullisesti, että laukeaminen käy hyvin lähellä. "Pysy siinä", kuuluu käsky ja kuulen kuinka J hakee kumin ja laittaa sen paikoilleen. Käsi painaa mut tiiviimmin pöytää vasten ja tunnen kalun painautuvan pillunhuulia vasten. Yhdellä nopealla työnnöllä pohjaan, tunnen sen varmasti vatsanpohjassa asti. Yritän pysytellä paikallani, puristan pöydänreunaa rystyset valkoisina ja ulisen kun J nussii, välillä rajusti, välillä rauhallisesti. Meinaa jalat lähteä alta kun herra sujauttaa vielä sormensa kiusaamaan klittaa. Jos joskus olen ollut lähellä laueta toisen ihmisen tekemisistä niin nyt. Uskomattoman kiihottavaa... Lopulta J nostaa mut ylös, kääntää itseään vasten ja jatkaa vielä käsillään, kunnes mun on pakko pyytää lopettamaan. Klitta oli jo nyt niin hellänä, ettei laukeaminen ole kovinkaan todennäköistä. Herrakin toteaa, että malttaiskohan sitä pitää vähän taukoa.

Mennään takaisin keittiöön tupakalle, hame, rintsikat ja sukkahousut sai jäädä siihen pöydän juureen, alushousut laitoin takaisin jalkaan. Lähinnä siksi, etten halunnut istua siinä jakkaralla paljain persein, mutta myös siksi, että herra saisi ottaa ne pois myöhemmin... Meneeköhän viittä minuuttiakaan, kunnes herra virnistää (istuessaan alasti siinä ikkunalaudalla) ja vie käden puoliseisokissa olevalle kalulleen. Hitaasti hieroo sitä, mutta kun nousen ylös ja tulen lähemmäksi, J painaa poispäin ja käskee takaisin istumaan, "leiki sä siellä". Mua kuitenkin ujostuttaa niin helvetisti, etten vaan pysty lähtemään mukaan leikkiin. Tää on yks sellanen asia, johon en ole ikinä kyennyt. Mä en vaan kestä kun joku katselee. Nousen uudelleen ylös ja menen lähelle, en kuitenkaan koske J:hin. Herra tarttuu kädestä ja ohjaa sen mun haaroihin, sen verran kehtaan lähteä mukaan leikkiin. Jotenkin on helpompaa kun olen lähempänä, ehkä siksi etten ole silloin niin "näytillä", vaikka kyllähän mut läheltäkin näkee :D. Kohta kuitenkin vien molemmat kädet selkäni taakse ja katson J:tä, välillä silmiin ja välillä kättä kalulla. Kohta herra ohjaa mua alemmas. Menen polvilleni ja lipaisen kalua, jonka J ohjaa suun eteen. Hetken imeskelen sitä, kunnes J tuo kätensä takaisin kalulle ja ohjaa siirtymään kassien luo. Nuolen ja imen, kuuntelen J:n huokailuja ja kiihotun lisää. Välillä herra vetää mut ylös ja suutelee, mutta palaan sitten takaisin kiusaamaan. Lopulta herra pyytää taukoa. Eipä mene taas kauaakaan, kunnes J vie kätensä mun rinnalle, puristelee ja nuolee sitä. Sitten vie mun käden siihen ja työntää takaisin jakkaralle. Hetken verran kehtaan sillä leikkiä J katsoessa ja hieroessa kaluaan, mutta ujous on vaan liian voimakas. J naurahtaa ja kiusottelee sanomalla teiniksi. Kerään rohkeuteni ja vien sormet housujen sisään, J katsoo ja käsi kalulla nopeuttaa tahtia. Nousen ylös ja vien J:n käden omani tilalle, käsken kokeilemaan. "Litimärkä", mies kähisee. "Saisinko mä vähän maistella sitä?" J kysyy ja kun nyökkään, nousee ylös ja vie mut sängylle. Kiihottavaa maata siinä haarat auki ja katsoa kun miehen pää painautuu pillulle ja kieli lähtee seikkailemaan. Sormet liittyy kielen seuraan ja saa mut voihkimaan. Jonkin aikaa nautiskelen suuhoidosta, kunnes J nousee mun rinnalle ja suutelee, "maistatko ittes?" Sormet jatkaa klitan kiusaamista, piinallisen kauan. Tärisen ja sätkin, mutta en vaan laukea. Lopulta on pakko pyytää taas lopettamaan ja hengähtää.


Puuhailut ei todellakaan rajoittuneet tähän, vaan vähän väliä piti käydä lievittämässä paineita. Jäin myös yöksi. Tosin unta sai ehkä reilut viisi tuntia, herättiin joskus puoli seitsemän maissa. Aamulla vielä uusintaa, mutta kumi ei taas antanut yhtään armoa. Uskon J:n turhautuneen jonkin verran kun herra kierähti mun päältä pois. Makoiltiin vierekkäin, J tarttui mun käteen ja vei sen kalulleen, "voisitko tosi hellästi vähän koskettaa". Sivelin sormenpäillä kalun samettista pintaa, ja hitaasti kalu lähti kovenemaan. Kiusoittelin pitkään ja seurasin, kuinka J silmät kiinni keskittyi tuntemuksiin välillä huokaillen kun tuntui oikein hyvältä. Käsipelillä jatkoin melko pitkään tehden niin kuin J pyysi ja ohjasi. Hymyilin itsekseni tyytyväisenä, kun sain herran laukeamaan.


Aamupäivä meni pari tupakkaa polttaessa ja Democracy Now:n uutispätkän aikana nukahtamiseen. Heräsin (kuulemma) tuntia myöhemmin, kun J kolisteli keittiössä. Hipsin seuraksi, herra oli tehnyt epämääräistä salaattia evääksi. Syötiin ja mentiin katsomaan joku dokumentti. Dokkarin jälkeen J sanoi, ettei siitä salaatista ollut mitään hyötyä, hänellä on taas nälkä. Katselin kun herra kokkailee itselleen jotain pakastekalaa ja makaronia, "haluutko sä osan, tuli vähän liikaa". Syödessä vitsaillaan J:n kokkailutaidoista ja tokaisen, että pitäiskö mun joskus kantaa korteni kekoon ja tehdä sille jotain. Tosin en tiedä uskallanko, jotenkin alkaa heti jännittää että pitääkö kukaan mun pöperöistä jos just heille jotain yritän kokkailla. Keittiössä kaivelin puhelimella aikataulut esiin ja pohdiskelin ääneen millon pitäis kenties lähteä. "Kiinnostaisko nähdä se uus Bond?" No emmä sit vissiin vielä lähdekään :). Katsottiin Bond, jonka jälkeen istuskeltiin vielä keittiössä tupakalla. Pohdin jälleen poistumista ja valittelin samalla kipeitä hartioitani. J tarjoutui hieromaan, ja nyt mulla on aivan perkeleen kipeet lihakset pitkin selkää. Mut kivusta huolimatta se teki helvetin hyvää. Ah se mies osaa hieroa.. Hetken vielä makoilin siinä, kun herra katseli jotain uutta uutispätkää, kunnes nousin pukemaan. Tulin vielä sanomaan olevani nyt todellakin lähdössä, kiitos hieronnasta ja ruoasta ja vähän kaikesta muustakin. Suudelmat sai haarovälin jälleen tykyttämään ja meinasin siitä sanoakin, mutta jotenkin mulla oli sellainen tunne, että mun pitäis nyt vaan lähteä. Herra oli ollut hieman vaisu koko päivän, tosin kontrasti oli tavallista suurempi eilisen poikkeuksellisen tohinan jälkeen. Herra tuli saattelemaan ovelle, vielä pari suukkoa, "törmäillään".


En sitten missään välissä ottanut puheeksi sitä ennen joulua käytyä keskustelua. Jotenkin tuntuu, ettei herra näytä edes kaipaavan mitään täsmennystä asiaan, mutta itse haluaisin kovasti keskustella vähän lisää. Lähinnä saada jonkinlainen selkeys siihen, miten herra näkee jatkon. Mitä se haluaa? Ja mulle tekis ehkä ihan hyvää kertoa, että oon oikeasti nyt vähän tykästynyt tai ainakin, että mä ihan mielelläni jatkan tätä, mutta haluaisin tietää millä säännöillä. No, toivottavasti viikonloppu tuo taas jonkinlaisen kohtaamisen mukanaan ja että tarjoutuisi tilaisuus ottaa asia varovasti puheeksi. Riskinsä siinäkin, että J haluaa sen jälkeen ehkä jättää homman kesken, mutta parempi kai sekin kuin tällainen epätietoisuus. Sitä paitsi tuloksena saattaa olla jotain positiivistakin. Mutta olen niin pahasti pessimisti, että varaudun mieluummin negatiiviseen tulokseen. Tervettä tai ei, näin se vaan tahtoo mennä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti