keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Mikä tekee miehestä seksikkään?

Käytöstavat. Kohteliaisuus. Huomaavaisuus.
Avaa oven ja antaa naisen kulkea ensimmäisenä sisään. Auttaa takin päälle tai pois päältä. Tarjoaa apua tai vaikkapa vesilasia - huomioi toisen, osoittaa ajattelevansa, olipa se kuinka arkista tahansa.

Älykkyys.
Tietämys ja trivia herättää mielenkiinnon. Älykkyyden osoittaa niiden hallinta, soveltaminen. Tilannetaju, ymmärrys muita ihmisiä kohtaan, heidän ajatuksiaan. Omat mielipiteet. Niiden esiintuominen ja perusteleminen. Huumorintaju.

Itsevarmuus. Haavoittuvuus.

Katseet. Eleet. Kosketus. Teot. Halu tuottaa toiselle nautintoa. Oma nautinto.

Mitenkään ei mielessä ole J:n kasvot, kun näitä pohdiskelen..
Typerä nainen.

4 kommenttia:

  1. Juu morjes! Tervetuloa taudit, tervemenoa terveys. Vai ootko passittanu J:n testeihin?

    p.s. ota toi vitun kirjainnumeropaskakoodi pois tästä kommentoinnista, ärsyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kärsitäänkös sielläkin pms:stä? Sympatiat ja empatiat ja muut roskat vaan, mut älä tuu mulle vikisemään :D. Kommentoinnin vittumaisuudet pysyy paikallaan, koska mä määrään niin. Enkä ole passittanut miekkosta testeihin, sen verran luotan kuitenkin siihen ihmiseen. Naiivia tahi ei, se on sit mun häpeäni. Sitä paitsi mistä tiiät etten se oo minä joka tässä se tautinen onkin? Hah!

      Rauhotu hyvä ihminen, soot kuitenki niin paljon viehättävämpi ilosena <3

      Poista
    2. Tässä kukaan mitään kärsi. Tai no mä. Ahdistaa toi sairaalloinen typeryys. Ja sama se kuka sairastaa. Itket sitte kuitenkin täällä kuinaku yhy yhy kirvelee kun tippuria työntää. Mutta nautinto ennen kaikkea! Eiks je?

      Poista
    3. Kiitos huolenpidosta ja hei, mä oon ihan samaa mieltä tossa että järki kädessä tautien kanssa. Kukaan niitä vittu tahallaan halua ja pitää olla aika pehmee päästään jos ei mitään tee taudittomuuden eteen. Tähän mennessä oon kuitenkin peuhannu kumi mukana kuvioissa, että ei tässä nyt mitään tautipesäkkeitä olla. Oon J:hin tutustunu tässä jo useemman kuukauden ja sen perusteella luotan siihen kun herra sanoo ettei mitään ole. Voisin toki kysyä meniskö se testeihin jos pyytäisin, vastaavasti itse menisin. Helpottaisko se sun kokemaa maailmantuskaa? Ja muista rakas rasvapalleroni, sun ei ole mikään pakko lukea jos/kun joskus kirjotan ku pimppiä polttelee ja rakkuloita puskee. Pus <3

      Poista