tiistai 1. tammikuuta 2013

Alku

Alottaisko uuden vuoden kirjottelut heti tälleen ensimmäisen päivän aamuna.

Klo 04.01, J. "Hyvää nykystä vuotta ;)" Luin sen joskus kuudelta aamulla kun kävin vessassa. Itsehän olin kiltisti pää tyynyssä jo viittä yli kaksi. Ilta oli hauska, mutta multa oli veto poissa ja snadisti epävakaa olo, kiitos sen helvetin vatsataudin. Olin neuroottisen tarkka siitä, mihin koskin ja kävin välillä pesemässä kädet ihan vaan varmuuden vuoksi vaikka en ollut persettäni kaivanutkaan. Käytiin ampumassa pari rakettia ja suunnattiin sen jälkeen Paikalliseen. T tuli sinne, eikä mulla mennyt edes hermo. Herra oli varsin sivistyneen oloinen, siis että kännitila oli tuskin kahta kaljaa vahvempi (jos sitäkään) eikä se ollut ärsyttävällä päällä vaan ihan kohteliaasti jutteli ja toivotteli hyvät uudetvuodet. Lähdin kuitenkin jo ennen yhtä kotia kohti. Ja sitten tosiaan oli tullut tuo viesti. Koko perkeleen illan taistelin, etten laittaisi herralle mitään (ja onnistuin tässä koska olin vesilinjalla koko illan), koska mulla oli aivan sellanen olo ettei nyt vaan voi pistää ekana viestiä. Ja olin hieman allapäin, kun herraltakaan ei tullut mitään. Paitsi että tuli sittenkin :). Päätin kuitenkin odottaa aamuun ennen kuin vastaan siihen. Kolme varttia sitten vastasin 'kiitoksia samoin', ja kymmenen minuuttia myöhemmin tuleekin jo vastausviesti.

"Kas, huomenta. Hankalaa. En nähnyt sua eilen, enkä seurani takia oikeen halunnutkaan. Vähäsen kaipailen kuitenkin. ;) Toivottavasti kaikki on hyvin"

No kas. Ollaanko sitä jo kaupungissa? Ja mikäs siinä seurassa oli vialla :D. Hienosti saat teinin punastumaan.. All is well jos ei oteta lukuun muutama päivä sitten iskenyttä noroa, eiliseltäkin vielä voimat vähissä.

"Se ******* se seura oli (yksi nainen, joka liittyy hassunhauskasti tän meidän sähellyksen alkuaikoihin, J:n kaveri and so on and so forth). Ei siinä sinänsä paljon vikaa.. Aijaa, pitääks mun leikkiä krapulapäivä ihan yksin"

Blaablaa, selitän jotain vähemmän mielenkiintosta sinne menemisen vaihtoehdoista, en todellakaan jaksa sepustaa tähän kun se ei ketään kiinnosta kuitenkaan.

"Sounds like a plan. Väittävät et hyvää kannattaa odottaa ;): Äläkä luule et mäkään oon kovin reipas näin alkuvuodesta"

Ja juuri saapunutta: "Äläkä säiky jos setää 'vähän' pervottaa parin päivän juopottelun jälkeen..."

Mitä nää perhoset mun vatsanpohjalla on? Ja taitaa olla aika leveä virne naamalla myös ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti