sunnuntai 30. joulukuuta 2012

143

I'm so fucking BORED!

Jösses että onkin tylsää. Siis voi hesus sentään. No, viimeks oon laittanu nenäni ulkoilmaan joskus pe-la välisenä yönä, joten vois olla aika kokeilla sitä uudestaan. Tupakkaakin tekee mieli, yllättävää sinänsä. Eniten vituttaa tää neljän seinän sisällä oleilu. Tuntuu ettei mitään tapahdu missään, kun ei ole itse jossain. Tekis mieli poistua talosta vähän pidemmälle ku vaan tupakalle, mut olo ei oo vielä ihan niin skarppi. Ja takaraivossa jyllää ajatus, että saattaisin tartuttaa ihmisiä. Niin joo, en sitä täällä mainostanutkaan, oli eilen kivasti oksennustauti päällä. Onneksi oli lyhytaikainen. Veikkaan noroa. Notta joo, en ihan hirveästi haluaisi samaa muille, joten parempi kai odotella ainakin huomiseen ennen kuin liikkuu mihinkään. Ja huomisillan pikku pileet hoidetaan sitten niin, että kädet pestään joka helvetin välissä ja astioita vahditaan äärettömän tarkkaan. Heittäydyn vallan paranoidiksi kun tällaisesta on kyse. Hitto en halua sitä olotilaa kenellekään.

Jospa kohta poistun talosta ja sytytän muutaman tupakan.

Vittusaatana kohta oon taas ihan liian teini. Tekis niin perkeleesti mieli laittaa J:lle viestiä, mutta eihän mulla ole sille mitään asiaa. Haluaisin vaan kai jutella sen kanssa. Muistuttaa, että mä olen täällä. Hah. Ihan ku se herra ei muistais mua muuten, pikemminkin saattais haluta unohtaa.. Okei, nyt lopeta se ruikutus, vittu jaksa itekään kuunnella. Tai lukea? Ihan sama...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti