perjantai 7. joulukuuta 2012

Went with the flow...

Juurikin näin. Ilta johti humalatilaan ja siihen, että mä olen kuulemma hirveen ihana ja seksikäs nainen. Imartelevaa, ja saan hirveen fiksun idean kysyä haluaako se jäädä yöksi. No halusi tietenkin. Sängyssä se alkaa levottomin käsin koskettelemaan vähän joka paikasta samaan aikaan. Kalu seisoo kivikovana, pakkohan sitä oli maistaa.

Mutta. Sitten herra keksii kertoa olleensa ihastunut muhun jo silloin monta vuotta sitten, ja mulla alkaa hälytyskellot soida. "Sä oot aivan ihana nainen, mä rakastan sua." Ei jumalauta! Stoppaan leikin siihen ja yritän kovin lempeästi mutta varmasti kertoa, että mä en halua mitään vakavaa, että hänen ei pitäisi nyt mennä ajatuksissaan liian pitkälle. "Okei, mä kunnioitan tota ja tehään ihan niinku sä haluat. Mä en halua satuttaa sua." Eih... Ei ei ei, vähän liian teinimeininkiä nyt. En mä lasia ole, mä en vähästä mene rikki. Ja hienoa että kunnioitat toisen sanomisia ja tunteita ja oot kaikin puolin herrasmies, mut toi oli vaan niiiin ku suoraan jostain teiniromantiikan kirjallisesta tuotoksesta. En ehkä kestä. Mulla oli lähinnä päällimmäisenä tunteena myötähäpeä. Mä en oikein kestä kuunnella tollasta. Yritin olla ystävällinen mutta rauhoitella että ei menis tollasiin nyt se keskustelu.

Lopulta ruvettiin nukkumaan - tai no, mähän en tapani mukaan taaskaan meinannut saada unta. Pätkittäin ja aivan liian vähän. Ja aamulla olikin sitten vähän heikko happi. Ja lievä morkkis. En oikein tiennyt kuinka lemppaisin sen pihalle, mutta onneksi herra itse melko pian alkoi tekemään lähtöä. 'Pitäis joskus kyllä nähdä ja käydä vaikka kaljalla. Tai sit pitäis istua iltaa ja hän tuo viiniä korvaukseksi eilen mun piikkiin juoduista.' Mutta kun mä en ehkä välttämättä nyt halua että tästä tulee joku ihku kaverisuhde ja pitäis sitte vähän väliä olla näkemässä. Oon nimittäin melkoisen varma ettei herra pysty pitämään ihastumisiaan kokonaan kurissa vaan se homma vielä läjähtää silmille.

Tuntuukohan J:stäkin, että mä olen noin teini? Toivottavasti ei, mä en kestäis :D. No, en mä samalla tavalla toimikaan ku tää nuorimies.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti