tiistai 11. joulukuuta 2012

Ohoh ohoh

J laittoi yllättäen viestiä. Siinä luki: "Pari yötä pohdittuani päähäni tuli ajatuksentapainen, että hormonitoiminnan muutos voi liittyä molempiin päihin :D". Olipahan pakko vastata että hmmm, what? Herra oli pohtinut mun kertomuksiani siitä, kuinka on viimeisen vuoden aikana ollut hieman hankalaa näin niinku pääkopan sisäpuolella, ja toisessa täysin irrallisessa keskustelussa (sinä kohtalokkaana sunnuntaina kun merkkasin herran sängyn petarinpäällystä myöten...) mainitsin, että tää mun ihana kuukautiskiertoni oli vuosia hukassa kunnes se puolisentoista vuotta sitten otti ja ilmaantui taas. Ja siis hän oli näitä pohdiskellut yönä parina ja tehnyt johtopäätöksen, että nehän saattaa liittyä toisiinsa. "Kummastakaan en toki mitään ymmärrä, mutta halusin nyt tämän jakaa kanssasi :D". Mua hymyilytti. Hymyilyttää edelleen. Että on herra sitten pohdiskellut :D. Kiittelin ja totesin, että nehän on hyvinkin todennäköisesti jotenkin kytköksissä toisiinsa. "Oleppa hyvä. Ehkä mä mietin jotain muuta ens yönä ;)".

No niin, nainen. Älähän nyt intoudu pohtimaan mitään typeriä. Kuten sitä, että se on ajatellut mua ja mun juttuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti