torstai 6. joulukuuta 2012

Go with the flow

Okei. Oon nyt kohta pari tuntia höpötellyt yhden tutun herrashenkilön kanssa naamakirjassa. Ollaan tuttuja vuosien takaa, mutta ei koskaan sen ihmeemmin oltu tekemisissä. Lähinnä yhteinen paikka jossa pyörittiin joskus teineinä. Vallan mukava poika (mua pari vuotta nuorempi), ja aina sillon tällön pistetään kommenttia facessa. No, nyt ollaan jutusteltu jo pidemmän aikaa, ehkä hieman hassuista aiheista. Hassu on ehkä väärä sana. Pientä flirttiä havaittavissa tai jotai vastaavaa. Ja nyt se lähtee tulemaan tänne mun luo.

Wtf just happened?

No, go with the flow, niinku joku ehkä sanois. Katellaan mitä tapahtuu :D. Onneks jääkaapista löytyy viiniä ni ei tartte ihan kuivin suin istua iltaa.

4 kommenttia:

  1. You go girl! :) Todellakin go with the flow, elämä on tarkoitettu elettäväksi eikä vaan vierestä ihmeteltäväksi :)

    - Annis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tän mä alan jo hitaasti sisäistämään tän kuluneen vuoden sisältämien yllätysten ohjaamana :D

      Poista
  2. Mua kiinnostaa tässä lähinnä, millaisilla läpillä se aloitti läpät ja pääsi vielä sun luo. Mulla on pari facebook-tuttua, joille tekisin mielelläni samaa. Enkä varmasti ole ainut… taktiikat jakoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne tämä herra ei varsinaisesti läppää heittänyt, vaan aloitti ihan vaan kysymällä miten menee :D. Sitten puhuttiin saunomisesta (?) ja herra keksi kertoa käyneensä jonkun neidin kanssa saunassa ja saaneensa kalun kovaksi. Mulle jäi epäselväksi oliko herra päässyt asian tiimoilta tekemään jotain tän neidin kanssa.. Puhuttiin myös selän pesemisen dynamiikasta ja siitä, voiko ja miten nussia jotain ihmistä ja pysyä sen jälkeen vielä kavereina. Tää oli sit ehkä se ratkaseva tekijä illan etenemisen kannalta, vaikka mitään sellasta ei kumpikaan sanonut ajattelevansa.

      Otapa tosta nyt sit vihiä :D ei varmaan toimi ihan jokaisen kohdalla. Tää herra vaan sit uteli että mitä teen sinä iltana ja ehdotti pussikaljoja - lopulta täällä meillä kun kuuli talon olevan tyhjä. Ja koska tunnen sen jo sieltä vuosien takaa ja tiedän sen kiltiksi, ihan hauskaksi ja aika perkeleen komeaksi jampaksi niin en katsonut ideaa pahalla ;)

      Poista