tiistai 4. joulukuuta 2012

Hakusanabingo?

Hei sinä henkilö, joka olet blogiini eksynyt hakusanalla "pimun pumppaaminen", löysitkö etsimäsi?

Olis oikeasti kyllä kovin mielenkiintoista kuulla, mitä ihmiset ajattelee kun eksyvät tänne jollain hakusanalla. Ja vois olla mielenkiintoista ihan muutenkin kuulla, mitä ihmisillä on mielessä :). Vielä on suhteellisen vaatimaton blogini kävijämäärä, mutta olen siitä silti hirmu innoissani. Ja ehkä vähän ihmeissänikin. Tai no, en nyt oikeastaan. Miksi ei muka kiinnostaisi mun maailman mielenkiintoisimmat jorinat ja ruikutukset lähinnä kahdesta asiasta: siitä jos/kun saan munaa ja siitä kuinka sekoilen kyseisen munan omistajasta.

Ja toiselle hakusanaseikkailijalle voisin informeerata: jyystö on esimerkiksi nussimista. Panemista. Yhdyntää. Seksiä. Yleensä kaiketi aikamoisen voimakas kokemus, jotta kyseinen sana on oikeutettu sitä kuvaamaan. Esimerkiksi nopeaa, rajua, suorastaan eläimellistä. Mutta hei, tää on vaan mun näkemykseni asiaan, joku urbaani sanakirja vois määritellä sen vähän eri tavalla.

Kolmas osuma on "big klitta". Jos haluat löytää esim. kuvamateriaalia aiheesta, kannattanee käyttää vain yhtä kieltä kautta koko hakusanan. Tässä tapauksessa kannattanee kokeilla "big clit/clitoris" tai vaikkapa "iso klitta/klitoris". Muista kielistä en ala neuvomaan, netistä löytyy sanakirjoja.

Olen aika otettu siitä, että viikosta toiseen mua on etsitty ihan vaan nimellä. Neiti s tai neiti s yksinoikeudella. Kiitoksia. Mutta jos haluat helpottaa etsintääsi, voit vaikka lisätä sivun kirjanmerkkeihisi jossa se pysyy tallessa. Tai sitten ihan vaan hakea aina sillä samalla jos pelottaa että joku näkee mitä luet. Muahhh. Muista tyhjentää selaushistoria. On tää mun jorinointini kuitenkin niin K-60 kamaa eli melkeen laitonta hei.

Ei sillä, että kalastelisin huomiota, mutta mun puolesta saa pistää rohkeasti kommenttia teksteihin. Anonyyminähän sä pysyt, jos et sitten keksi itsellesi jotain nimimerkkiä. Tosin en kritisoi vaikka jättäisit kommentoimatta, eipä nää mun aiheet kovinkaan usein anna mitään aihetta kommentointiin (muuta kuin ehkä "lopeta se vitun määkiminen"). Mutta silloin voisin sentään määkiä kahta kauheammin, ihan vaan kiusallani.

Kyss!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti