sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Seksiä. Sitähän se.

Kiitoksia kommentista, anonyymi :D. Toiveisiisi vastataan nyt!

Perjantaina saatoin hieman humaltua Paikallisessa. Keksin myös laittaa J:lle viestiä, koska herraa ei siellä näkynyt myöhäänkään. Viesteillään jotain hölmöä, lopulta herra kertoo tulevansa käymään. Ehkä puoli tuntia se siinä tiskin ääressä istuu ja lähtee sitten vähin äänin. En tarkoituksella kiinnittänyt siihen juurikaan huomiota, moikkasin ehkä. Vatsassa muljahti kun herra lähti, ja koska siinä vaiheessa olin kumonnut jo lähes neljä tujua siideriä ja olin kivasti humalassa, laitoin viestiä uudelleen. Needy? No, herra kuitenkin vastaa heti, ja muutaman viestin jälkeen se suurin piirtein käskee mun tulla sen luo. Kellokin napsahtaa kahteen ja baari menee kiinni. Jouduin ottamaan muutaman sivuaskeleen, jotta E ja H ei näkis mua väärillä nurkilla. Tässä kohtaa myös päivitän bloggeria (katso edellinen postaus :D). J:n luona kaivan laukustani viinipullon ja sanon lähteneeni pahoille teille. Lause jää melkein kesken kun herra suutelee mua. Namm. Litkitään viiniä keittiössä ja jauhetaan paskaa, kunnes herra kumartuu suutelemaan. Pyörryttää kun kaivan sen ihanan kalun esiin piilostaan ja hitaasti alan hieromaan. Samalla kuuntelen sen miehen huokauksia, mmmh... Herran sormet etsiytyy mun farkkuihin ja klitta saa kaipaamaansa huomiota. Jalat meinaa lähteä alta kun sormet sujahtaa sisään, ai helvetti kun tuntui hyvältä. Lopulta ehdotan siirtymistä muualle missä on enemmän tilaa, J naurahtaa eikä tee elettäkään. Päätän riuhtoa miehen mukaani, se kaivaa laatikostaan kumeja ja röyhkeästi levittää mun jalat päästäkseen niiden väliin. Herkullista seksiä, J pohdiskelee millanen olisin jos joisin vielä vähän lisää. Olin kuulemma suorempi ja innokkaampi kuin aikaisemmin. Posket varmaan punotti, mutta onneksi sitä ei siinä hämärässä olisi nähnyt kuitenkaan. Itse olen lähinnä sitä mieltä, että vaikka olisinkin rohkeampi kännissä, taidan nykyään nauttia seksistä enemmän selvin päin. Ainakin on paljon nautinnollisempaa olla täydellä järjellä mukana ja muistaa setit kunnolla vielä jälkikäteenkin. Nytkin nimittäin on käynyt niin, etten tahdo muistaa mitä kaikkea sitä oikein tehtiinkään. Nukkumaan päästiin kuitenkin vasta aivan helvetin myöhään - tai pikemminkin aikaisin. Jotain ennen yhdeksää aamulla. Kaksi tuntia sain nukuttua kunnes heräsin ekan kerran. Sen jälkeen en sitten enää saanutkaan kunnolla unta, lähinnä torkahtelin. Sitten H laittaa viestiä ja hetken päästä myös soittaa. "Missä oot?" Kotona... Mitään asiaa ei ollut, joten sanoin jatkavani unia. Kömmin vielä hetkeksi J:n viereen, mutta lopulta luovutin. Kohta kahdentoista jälkeen keräsin kamppeeni ja ilmoitin lähteväni kotiin.

Illalla lähdin taas Paikalliseen, sain istua siellä hetken itsekseen ennen kuin tuttuja tuli. J laittoi viestiä jossain vaiheessa, "Kiitti... ööö... viinistä". Viesteillään taas aikamme jotain, herra haaveilee krapulalelusta ja mua alkaa kuumottaa. J pohtii myös jaksaisiko tulla käymään Paikallisessa, josta keskustelu jatkuu pohdintana siitä, kuinka sieltä voidaan poistua ilman että siihen kukaan kiinnittää huomiota. Herra käy kuitenkin ensin kaupassa, ja kun siitä ei kuulu pitkään aikaan mitään, pistän viestiä etten jaksa enää kauaa siellä istua. "No lopeta höpöttäminen ja tule tänne." Kyllä kiitos. Taas hetki jutustelua, mutta kun aiheet alkoi loppua, herra kumartuu suutelemaan. Peuhataan tovi jos toinenkin siinä minimaalisessa keittokomerossa, meinaa jälleen polvet notkahtaa kun herran sormet kiusaa klittaa. Jätetään suurin osa vaatteista sinne, ja kullista kiinni pitäen johdatan herran perässäni makkariin. Kaadan miehen sängylle ja jatkan kullin hivelyä. Kauaa en malta tyytyä käsipeliin, vaan imaisen kalun suuhuni ja nautiskelen aikani sen kanssa. Mä niin nautin katsellessani kuinka se mies huokailee, säpsähtelee ja lopulta laukeaa kun nuolen ja imeskelen kasseja ja työnnän sormeni peppuun hieromaan. Hetken herra taas kerää itseään, kunnes sanoo että toi ei taida olla kovinkaan vastenmielistä mun mielestä. Myönnän asian olevan näin, johon herra toteaa ettei ehkä ihan ymmärrä mikä siinä on. En oikein vieläkään tiedä, mitä se mahtoi tarkoittaa. Oliko ihmettelyn aiheena suuhoito vai sormileikki? Herra tuntui ihmettelevän, kuinka se voi olla niin miellyttävää, että mä sitä noin mielelläni teen. Yritin selittää, että se miellyttävyys saattaa osittain johtua melko itsekkäistä syistä - se, että saa toisen laukeamaan omilla toimillaan, tuottaa mullekin nautintoa - plus se nyt vaan ei ole mun mielestä mitenkään epämiellyttävää. No, eihän se kulli nyt mikään gourmet-makuelämys ole, mutta ei siinä mitään niin vastenmielistäkään ole ettenkö ihan mielelläni sitä imaise tilaisuuden tullen. Ja mitä siihen sormen peppuun laittamiseen tulee, ni tuokin herra on tehnyt saman mulle ja vieläpä jotenkin lievästi röyhkeällä tyylillä, joka ainakin mulle tuo mieleen ettei se taida sillekään olla kamalan vastenmielistä. Miksi siis olisi mullekaan?

Jatketaan vielä jutustelua tupakalla, kunnes alan olla jo aivan valmista kauraa. Eihän se herra kuitenkaan malta päästää mua nukahtamaan, vaan kiusaa sormillaan ja lopulta kapuaa päälle. Jonkin aikaa huokailen herran korvaan ja nautin tukkaa tukistavasta otteesta, mutta lopulta on pakko luovuttaa. "Äsken taisit tehä jotain tolle kun ei se oikein jaksa." Mua nauratti ja pahoittelin, "en tee sitä enää toiste". Lopultakin sain nukahtaa, ja tällä kertaa nukuin paljon paremmin. Aamullakin taisin jatkaa pidempään kuin herra itse, mikä on harvinaista. J käy välissä syömässä vähän aamupalaa, mä köllöttelen vielä hetken kunnes nousen ylös. Istutaan keittiössä tupakalla, kun sitten alan vähän keräillä tavaroitani. "Meinaatko lähtee?" No jossain vaiheessahan sitä on pakko. "Ilman aamujumppaa vai..?" Lasken tavarani pöydälle ja hipsin makkariin herra perässäni. J laittaa jotain musiikkia soimaan ja kaivelee kumin laatikostaan. Hetken aikaa kiusataan toisiamme käsin, kunnes herra laittaa kumin paikalleen ja kääntää mut mahalleen. Kohotan persettäni ja saan sen ihanan kalun sisään. Tällä kertaa tuntui kosteuskin riittävän, toki sitä kirnuttiin painamalla aivan pohjaan asti. Teki lähes kipeää, ja olenkin melko varma että sisuskalut on nyt mustelmilla. Ihanan kiihkeää, välillä J pitää perseestä lujaa kiinni, välillä makaa mun päällä ja puristaa tiukasti käsivarsista, koko ajan voimakkaasti nussien. Teki niin hyvää..! Mutta kuten aina tähän mennessä, tälläkin kertaa mulle tuli lopulta armoton vessahätä ja jätettiin leikki hetkeksi kesken. Sillä välin oli kuitenkin kulli jo väsähtänyt, eikä jatkettu enää pidemmälle. Jäätiin siihen köllimään ja kuuntelemaan musiikkia, välillä J pisti jotain älyttömiä videopätkiä pyörimään, lopulta jonkin stand up -keikan. Sen aikana herra veti mut kainaloonsa ja rapsutti selkää, enkä malttanut pitää käsiäni erossa kalusta. "Jaa mitäs sulla on oikein mielessä?" Eei mitään, kunhan leikin nyt kun on tilaisuus. Itsellä kun ei sellaista ole.. Leikittelin kasseilla, ne tuntuu niin hauskoilta. Kalu kovenee ja saa oman osansa käsittelystä. Terska tuntuu aivan silkkiseltä kun sitä kevyesti koskettaa. Ja lopulta on pakko ottaa se suuhun jo toisen kerran sillä visiitillä. Imeskelen ja nuoleskelen niin kauan, että poskia alkaa jomottaa, sitten J tuo oman kätensä leikkiin ja ohjaa mun pään kasseille. Sormi on jo siinä vaiheessa "paikoillaan", eikä kasseja ehdi kuin pari hassua kertaa imaisemaan ennen kuin mies kouristellen murahtaa ja valkoiset tahmeat pisarat koristaa panovanaa.

Vielä pari tupakkaa keittiössä, ja puen päälle. Ovella herra halaa taas ja läpsäisee peppua. Ratikassa mulla on tunne, että kaikki on hyvin ton herran kanssa. Ei ole mitään tarvetta sekoilla minkään ihastumisen kanssa - paitsi että en epäile hetkeäkään ettenkö ehtisi sitä sekoilla vielä ennen ensi viikonloppua. On jotenkin hölmöä kuinka alan sekoilemaan kun en näe sitä ihmistä, mutta silloin kun näen mulla ei tunnu olevan mitään tarvetta saada päätäni solmuun mistään. Ei tunnu siltä, että haluaisin ihmeemmin mitään siltä, siis mitään vakavaa, parisuhdetta tai tunteen ilmaisuja. Riittää että saan seksiä ja keskustelut on mielenkiintoisia. Mutta kun viikko on puolessa, enkä ole nähnyt sitä miestä muutamaan päivään, alkaa se sekoilu nostaa päätään ja luulen olevani välillä kovastikin ihastunut. Hienoa hienoa.

2 kommenttia:

  1. Jei! Edellisen viestin anonyymi kiittää :) mäki haluun tommosta touhua miehen kans! Kirjoitat ihan mahtavasti, ihan täs alkaa kuumottaa, että mistähän mä sen uroksen yhtäkkiä löytäisin...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Olkaapa niin hyvä. Eiköhän se uros jostain ilmaannu kun jaksat odotella. Tai sit lähet metsästämään ;). Mä olen aika pähkinöinä tällasesta touhusta nyt kun sitä näin paljon piisaa. Aijai :D

      Poista