maanantai 19. marraskuuta 2012

113

Ehkä pikkasen hymyilytti kun J istui viereen Paikallisessa. Seurueen muut ihmiset puhui mistä puhui, kun J kysyy enkö todellakaan ole juonut mitään koko iltana. "Aika villiä. Mutta sun on hyvä nyt tossa iässä elääkin villisti, ennen ku täytät 20.." Jaa, ei tollaset vanhat sedät meinaa pysyä enää vauhdissa mukana. "Ei, siitähän tullee vaan fyysisiä ja henkisiä vammoja näin vanhoille." Ei varmaan kuulosta juuri miltään, mutta mua kutkutti kun ne jutut oli niin piiloviestejä meidän kahdenkeskeisistä keskusteluista. Kun yritin tehdä lähtöä, herra kommentoi kaikenlaisia verukkeita, että enhän mä nyt vielä voi lähteä. Hmm. Olin vissiin niin ihastuttavaa seuraa, ettei mun olisi vielä pitänyt lähteä.. Hyvä etten nukahtanut siihen paikkaan, väsyttää niin vietävästi. Mutta jos asuisin siinä vieressä kuten kaikki muut seurueen henkilöt, ei kai mulla oliskaan ollut minkäänlaista kiirettä lähteä. Mutta koska asun bussimatkan päässä, aikataulut määrittelee hyvin pitkälti sen, kuinka myöhään voin siellä sunnuntai-iltana istua. Ikävä kyllä..

En saisi ollenkaan lähteä miettimään, mitä olis kenties puhuttu tai tehty, jos oltais jääty siihen vaan kahdestaan. Olisko tullut kutsua sen luo? En saisi, mutta haluaisin uskoa, että kyllä. Ja olisin teoriassa voinut mennäkin (todella mielelläni). Mutta edellisyön unimäärän jäädessä noin viiteen tuntiin ei ajatus aamun pikkutunneille asti valvomisesta tunnu kovinkaan fiksulta idealta. Ja huomenna pitäisi palata sorvin ääreen virkein mielin ja ylitehokkaan tuotteliaasti. Erään kurssin viikkotehtävä olis hyvä saada puserrettua kasaan huomisen aikana, sitten pitäisi tarttua yhteen toiseen tehtävään. Niin ja tenttiin lukeminenkin täytyisi alottaa mielellään jo huomenna. Voisin sanoa, että aika vaativa viikko on luvassa, mun opiskeluhistorian huomioiden. Tai lähinnä ne ongelmat joita siihen liittyy. Ei ole ihan pikku juttu mulle yrittää pysyä noissa tavoitteissa, vaikka ne jonkun korvaan kuulostaiskin jokseenkin mitättömiltä.

Mutta. Herra J on taas kaupungissa. Hyvässä lykyssä tää neiti saa lähiaikoina seksiä. Mmmh..!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti