maanantai 26. marraskuuta 2012

118

Olipa paikat kuinka rikki tahansa, mua panettaa.
Ja pelottaa. Saatan kohta löytää itseni suosta herra J:n suhteen. Yritän pitää pääni jäässä. Mutta sitten huomaankin pohtivani, oliko herralla yhtään, edes marginaalisen vähän ikävä mua siellä skutassa? Tämä typerä pohdinta perustaa siihen, että herra heti perjantaina, kun siihen tupakalla ollessa törmäsin, ilmaisee että hänellä on paljon viiniä ja se ken haluaa jatkoille, saa viiniä. Ehdittiin just ja just moikata toisiamme, niin herra on heti kalastelemassa mukaansa. Okei, se oli selvästikin jo ehtinyt maistaa ostoksiaan, mutta siitä huolimatta ehdin ajatella, että olinkohan käynyt mielessä.. Jos ei muuten niin avuksi panetukseen.

Joojoo, tiedän kuinka naurettavaa tää on. Ja usko pois, mä yritän kovasti kitkeä nää ajatukset pois. Mutta tää pääsi läpi.

Taitaa olla ajallaan tulossa ne kaikkien naisten parhaimmat hetket kuukaudesta. Merkit on ilmassa. Mutta ne mä toivotan tervetulleiksi, sillä saatoin olla pe-la yönä tyhmä. Tai no, niin oli J:kin. Kumi saattoi unohtua, mutta aika pieni mahdollisuus tässä silti on pamahtaa paksuksi (ei menty loppuun asti). Mutta mistäs mä tiedän, kuinka viriiliä tavaraa se herran touhutippa oikein on? Herra asiaa kommentoi la-su yönä kysymällä, oonko miettinyt jo nimeä sille joka viime yönä siitettiin. Oli niin kaksipiippuinen juttu että meinasin revetä kahtia. Ensinnäkin sain taas jotkut sairaat kiksit siitä, että se mies puhuu tollasia... Mutta sitten toisaalta hieman saatoin säikähtääkin asiaa. Mietin olisiko pitänyt sittenkin suunnata apteekkiin päivällä. Mutta onhan sekin nyt aika dramaattinen veto, jälkkäri siis, että ei sellasta viittis ihan noin epämääräisen tapauksen takia lähteä nielemään. Eli oon taas vaan turhan paranoidilla tuulella. Ja nauran itselleni kun shark week alkaa parin viikon sisään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti