tiistai 27. marraskuuta 2012

Hengenahdistusta

Naisen orgasmi hämmentää tutkijoita
Naiset ja miehet tulkitsevat kiihottumista eri tavoin

Siinä pari linkkiä HS:n artikkeleihin (HUOM se 5 artikkelin rajoitus, jos ei ole kuukausittaisten laskujen iloinen maksaja). Ihan mielenkiintoista, vaikka eivätpä nuo nyt kovinkaan kattavia artikkeleita olleet. Varsinkin jälkimmäinen on aika tynkä. Ja jostain syystä mua alkoi lähinnä naurattaa koko aihepiiri. Naisen orgasmi ja kiihottuminen. Hirveen kivoja juttuja, en kiellä sitä millään muotoa. Mutta ihan kuin näissäkin teksteissä olisi siellä taustalla vaikuttamassa sellanen pikkuruinen käsitys, että kaikesta sanotusta huolimatta naisenkin odotetaan laukeavan joka yhdynnässä tai muussa seksinharrastusmuodossa. Miksi orgasmi on onnistuneen naiskentelun mitta? En tiedä kuinka kovan kolhun mun seksikumppanit nyt sais, mutta sanonpahan vaan että vielä en oo kertaakaan yhdynnästä lauennut, enkä ole tainnut muutenkaan saada orgasmia jonkun toisen kanssa peuhatessa. Pari kertaa ollut hyyviin lähellä, mutta ei sit kuitenkaan. Harmittaahan se silloin tällöin, mutta en missään tapauksessa sanoisi etteikö seksi olisi hyvää ja hauskaa ilmankin mun orgasmia. Onneksi kohdalle ei ole osunut yhtäkään sellaista herraa, joka olisi tästä ottanut elämäntehtävän itselleen, ei sellaista suorittamista ainakaan jaksa. Menee fiilikset jos toinen ottaa ongelmaa moisesta. Ja kuten tuon toisen artikkelin otsikko kuuluu: naiset ja miehet tulkitsevat kiihottumista eri tavoin. Me myös kiihotutaan eri tavoin, eri asioistakin. Mutta kun kiihottuminen ja orgasmin saaminen ei ole synonyymejä toisilleen.

Voisi kai tästä jaksaa pidempäänkin, mutta ajatukset katkeilee sen verran pahasti, että parempi jättää tähän.

Eilen käytiin kaverin kanssa Paikallisessa, ja yllätyin kun J asteli sisään. Vatsanpohjasta vähän kouraisi.. Herra suuntasi suoraan meidän pöytään ja mua hymyilytti. Tupakalla käydessä J mutisee jotain niistä viikonlopun viineistään, mutta en kuullut kuin puolet. Tulkitsin tarinan menneen niin, että vielä on viiniä jäljellä. En tiedä sisältyikö siihen minkäänlaista vihiä mulle, mutta en jostain syystä uskaltanut kysyäkään. Kun mun kaveri siitä poistui, jäätiin kahdestaan juttelemaan. Alkoi näyttää jo kohtuullisen hyvältä, ja meinasin uskaltautua sille vihjaamaan että jos se haluaa viininlipitysseuraa niin saattaisin olla käytettävissä. Mutta ei. Sitten astelee P sisään ja tulee meidän pöytään. Kello on jo niin paljon, että siinä se neiti istuu aivan varmasti tappiin saakka. Siinä ei enää pahemmin vihjailla toiselle yhtikäs mitään, joten asennoiduin menemään kotiin.

Ja nyt mua jotenkin vituttaa. Olisin hyvin mielelläni halunnut lähteä J:n luo. Mutta sitten samalla mua ehkä vituttaa myös tää, että alan olla jo vähän turhan sekaisin siitä miehestä. Vähän väliä huomaan ajattelevani sitä tai jotain siihen liittyvää. Haluaisin koko ajan mennä sinne sen luo nussittavaksi tai ihan sama mitä. Huomenna alkaa kuukauden pesti yhdessä jännääkin jännemmässä työssä, ja mä vaan ahdistun kun tajuan, että viikonlopuistakin puolet menee töissä eikä mulle tarjoudu mahdollisuutta päästä sen miehen matkaan. How sad is that? Jostain ihmeen syystä tekis kovasti mieli sanoa J:lle, että tää homma saattaa olla karkaamassa käsistä. Että mulla alkaa leikki mennä jo pidemmälle ku vaan "mukavaa paneskelua ilman sitoumuksia". Alkaa tulla jonkinlaiset tunteet mukaan. Haluan nähdä enemmän. Ei tahdo kohta riittää se, että viikonloppuna olen siellä ja nussitaan muutaman kerran. Ja saatan hyppiä seinille, jos joku viikonloppu jäisikin välistä. Ja kaikki tää vaan siksi, että viime viikonloppuna olin siellä suunnilleen koko ajan?

Jumalauta mikä ahdistus taas. Hyvä että henkeä saa. Oon taas niin naurettavan vammanen, koska jostain syystä stressaan tota lyhyttä duunirupeamaa kohtuuttoman paljon. Samaan aikaan pitäisi saada hoidettua tää yksi kurssi kunnialla loppuun, mutta musta tuntuu pahasti siltä ettei riitä paukut. Eniten vituttaa se, kun kaiken pitää tuntua niin helvetin vaikeelta. Onko se vaan mun pään sisällä? Epäreilulta se tuntuu joka tapauksessa.

Aaaa. Korjaa ittes kasaan, nainen. Ei hommat itkemällä edisty. Mä niin toivon, että tää hajoilu ja tunteidenpurkaukset johtuu vaan lähenevästä shark weekistä. Pliis pliis pliis johdu siitä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti