maanantai 5. marraskuuta 2012

Miehenkipeä

Olen aika kamala, kun viesteilin tuhmia T:n kanssa, mutta mielessä pyörii vaan J ja sen mehukas kulli. Jo aamusta saakka oon vaan halunnut jotain tuhmuuksia, eikä toisella osapuolella ole mitään väliä. Paitsi että pitäis olla mies. Niinpä T on toimiva kohde, vaikkakin samalla tuntuu vähän kyllä ehkä väärältä. Tuntuu vähän siltä, ettei se mies enää niin kuumota, mutta siltä saa kaipaamaani huomiota.

Alkaa kyllä jo hieman huolestuttaa, että saattaisin olla pikkuriikkisen ihastumassa J:hin. Ei hyvä. Ei ollenkaan. Niin väärä tyyppi. Ja muutenkin, kaikki oli menossa niin hyvin! Jospa vielä onnistuisin hillitsemään tyhmiä ajatuksiani ja pitää tän homman tällaisena kuin se nyt on. Sitä selkeästi kiinnostaa sen verran, että seksiä on kivasti saatavilla, miksi en siis vaan voisi nyt kivasti tyytyä siihen? No, tavallaan tyydynkin, mutta sitten aika ajoin päähän eksyy niitä vääränlaisia ajatuksia.. Onko mun aina pakko paukata suoraan ihastumiseen?! Enkö osaisi edes kerran tykästyä johonkuhun ilman sen suurempia taka-ajatuksia ja tahdosta riippumattomia haavekuvia toiveineen? Vois vaan tykätä jostain ihmisestä ihan ihmisenä, kaverina ym. ja siinä sivussa saada helvetin hyvää seksiä. Miksi pitää aina sotkeutua jotkut hiton yli-innokkaat tunnetilat mukaan kuvioihin?

Voisiko olla niin onnekas sattuma, että ajatukset on vaan nyt hormonipilven ympäröimiä ja että ne siitä rauhottuu kunhan menkat loppuu? Let's hope so. Koska muuten saa taas kärsiä.

2 kommenttia:

  1. Siiiiis löysin vasta sun blogiin (ihanaa etten oo ainoa joka ylianalysoi, meitä on luultavasti kokonaisen yhden kansan verran)

    ...mut oikeesti oon 99% varma että tunnen tän ''J:n'', ja jos erehdyn niin hakeudun samantien hoitoon koska mun intuitio on aika hyvä. Maneerit on samat ja nimikin nappais jos etunimikirjain on todellisuuden merkeissä tänne kirjattu. Ja nooo sehän ois sairasta pilaa ja tuuria jos oikeesti ois näin, ei kai??? voi käydä niin mäihä :D

    PS like ur blog!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a. Mä kyllä ehkä hiieeman epäilen, että tuntisit. Tai mistäs sitä tietää. Mutta mulla on vähän sellanen kutina. Tietty auttais jos tietäisin kuka sä olet, mutta siinä tapauksessa sun pitäis tietää mut. Ja jos ainoa, mikä soittaa kelloja, on toi J niin sit vähenee todennäköisyydet aika pieneen :)

      Meitä ylianalysoijia taitaa (onneksi) olla aika paljon, helpottaa tietenkin tietä ettei ole ainoa sekoilija :D. Ja kiitoksia, kiva jos analysointisekoilut kiinnostaa.

      (Mitähän mä sekoilen näiden kommenttien kanssa... Ihme säätämistä :D)

      Poista