perjantai 17. elokuuta 2012

14

Perjantai. Saa nähdä mitä tämä viikonloppu tuo tullessaan. Toivottavasti jotain mielenkiintoista ;). Ja aion olla paikalla, uskaltaa, mennä, tehdä. Ai kiesus, mikä mua vaivaa, tekisi mieli mennä tanssimaan. Riehua ja riekkua koko yö. Ei ole mun tapaista. Ainakaan toi tanssiminen ja riehuminen. Yleensä olen aika kiltisti. Mitä nyt kännissä, ja menossa koko yön jos tilaisuus tarjoutuu. Esimerkkinä se viime perjantai-illan jatkomeininki. Ai muna mulla oli hauskaa.

Mulla on sellainen olo, että nyt jos sattuisi ja tapahtuisi, niin olisin tavallista rohkeammin menossa.

Ennen kuin voi lähteä riehumaan ja riekkumaan, pitäisi suunnata siskon luo suihkuun. Ja haluaisin venyttää sitä mahdollisimman myöhälle, koska tuolla on taas lämmin ja mua vituttaa kun tuntuu että oon jo alkuillasta valmis menemään uudestaan suihkuun. Ellen sitten voisi mennä vasta H:n luona. Oletuksena, että me nähdään tänään. Niin puhuttiin, mutta vielä ei olla mitään sen tarkemmin sovittu. Joo, mutta se suihku. Pitäisi sheivatakin. Sääret ja tussu. No, jälkimmäisellä ei olisi niin ehdoton kiire, mutta olis kivampi fiilis lähteä viikonloppuun sileällä tussulla, joka on valmis seikkailemaan ;).

Juteltiin muuten T:n kanssa naamakirjassa eilen. Se herra kommentoi taas puolivitsillä sellaista, että mun pitäis nyt mennä sinne sen luo tekemään ruokaa / juomaan shotteja / mitä nyt mieleen tulee. En ollut menossa, mutta mua ärsyttää suunnattomasti, että se mies ehdottelee tuollaisia kun yleisellä tasolla olisin jo menossa. Imartelevaa, ja siksikin vielä vähän ärsyttävämpää. Kun se mies vaan olisi joku toinen! Tai vaikka olisikin hän itse, niin ei olisi niin ärsyttävä. Tai voisi ottaa mahdolliset tapahtumat vaan kaveripohjalta siinä suhteessa, että jos nyt vaikkapa joisin itseni hieman humalaan ja päätyisin nussimaan sen kanssa, niin että siitä ei sitten jatkossa kaiveltais mitään henkilökohtaista, kahdenkeskistä vitsiä tai viittailuja siihen, kuin myös se ihossa roikkuminen saisi jäädä kokonaan pois. Mutta eihän se varmasti menisi niin. Olen ihan varma, että herrä sitten kuitenkin kuvittelisi jotain enemmän, tai ainakin haluaisi jotain enemmän. Ja siitä eteenpäin en voisi käydä Paikallisessa, sillä jos herra on siellä niin en pääse siitä eroon enää millään. Paitsi ehkä loukkaamalla verisesti sanomalla jotain törkeää ja ilkeää. Ja mä en todellakaan haluaisi tehdä niin. Mä en ole sellainen.

Mistä mä tiedän, haluaisiko se mies sitten kuitenkaan mitään kummempaa? No, enhän mä tiedäkään, mutta sen perusteella miten asiat on tähän mennessä kulkeneet, voin vähän arvata jotain sen suuntaista. Hitto kun vois vaan antaa sen herran olla, eikä kiinnittää siihen enää mitään huomiota.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti