tiistai 21. elokuuta 2012

18

Eilinen morkkis karistettiin sillä, että sipaisin ripsiini väriä, pinnitin tukkani kiinni ja hyppäsin bussiin. Bussista laitoin viestiä H:lle, että lähteekö limpparille Paikalliseen. Joo tiedän, mä asun siellä nykyään... No, näin H:n siellä ja olo parani. Jonkin ajan päästä tulee myös Ta. Ja sitten vähän eteenpäin, ja H lähtee. Jään Ta:n kanssa juttelemaan. Ja voihan vitamiini millaista lähestymistä! Ollaan me joskus aikaisemminkin jonkin verran juteltu, mutta nyt päästiin jo henkilökohtaisuuksiin. Ja mulla oli aivan älyttömän hauskaa. Jotenkin hassua, että jo kaksi neitiä tuolta samasta paikasta on lähentynyt tässä kahden viikon sisällä näin paljon. Ei prkl tätä mun suomea, siis että minä oon lähentynyt heidän kanssaan. Tykkään. Koska molemmat on hirveen mukavia ihmisiä, varsinkin Ta. Tekisi mieli rutistaa.

Tänään pitäisi alkaa peuhaamaan muuttotavaroiden parissa.. Ei kiinnostaisi tippaakaan. Mutta jos aion ajaa kamat opiskelukaupunkiin perjantaina, niin pakkohan niitä on möyhätä. Ajattelin olla niinkin hullu, että lähden niin aikaisin kuin vain pystyn, puran kamat ja lähden saman tien takaisin. Se on aika tappoa, koska paikat puutuu pahasti kun ajaa niin pitkään yhden päivän aikana. Mutta mä en ole vielä valmis jäämään sinne yöksi. Tai lähinnä en ole valmis olemaan yötä pois Helsingistä. Joo en tiedä, en osaa itsekään sanoa enää, että mistä nää johtuu. Katsotaan kuinka pahasti ensi viikolla hajoillaan.. Sunnuntaina suunta vähän pysyvämmin.

Entä jos ihan nopeasti vilkaisen Redtuben tarjontaa... Sen jälkeen sitten isken muuttolaatikoiden kimppuun.

Edit. 13.32.
En katsonut tarjontaa, mutta äsken taas puolivahingossa kiihotuin kun leikin sängellä :D. Kuulostaa varmaan ihan oudolta, mutta kun se tuntuu niin hauskalta sormenpäissä. Ja.. Vau. Saanko kiihottua itseni kuulemisesta? Saan tai en, kuulostin hyvältä joka tapauksessa ;).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti