maanantai 6. elokuuta 2012

5

Uskaltauduin toisenkin kerran Paikalliseen. Eilen paloi käämi oikein antaumuksella ja oli pakko päästä ulos talosta. Hetken en tiennyt mihin menisin, mutta jalat veivät kuin itsestään bussipysäkille. Bussissa päätin kokeilla onneani, josko siellä joku tuttu olisi. No, olihan siellä, samat naamat tiskin takana kuin edelliselläkin kerralla ja hymykuoppamies kaverinsa J:n kanssa. Käy. Mulla oli melkoisen tyhmiä juttuja taas tälläkin kertaa, mutta kukaan ei nähtävästi kuollut. Kuin varkain huomasin olevani humalassa, jolloin keksin ottaa vielä yhden lisää. Sitten kello sanoikin jo liikaa, ja jouduin turvautumaan taksiin. Ja aamulla heräsin mehevässä krapulassa.

Mun on edelleen vaikeaa olla ajattelematta hymykuoppamiestä tietyllä volyymillä, mutta siitä huolimatta mulla oli todella hauskaa ihan vaan siinä vammaillessa. Muutkin oli vähintään yhtä pirteitä kuin mä, ja oli kotoisa olo. En varmaan vielä pitkään aikaan lakkaa ajattelemasta josko hymykuoppamies osoittaisi vielä kiinnostusta, mutta olen ehkä jo hieman laskeutunut pilvistä. Ei se nyt niin ihmeellistä seksiä ollut (no ei kai kun kännistä sähellystä suurimmaksi osin). Olihan se kivaa ja tuntui hyvältä, mutta paremmalta tuntuisi jos kalu olisi ollut snadisti isompi. Tai jos ne sormet olis olleet hellempiä. Pääasia siinä koko jutussa tais olla se, että se oli niin kamalan helppoa. Niin helppoa ja mutkatonta, ettei tarvinnut jännittää (tai no, jännitin silti, mutta en niin paljoa kuin mitä ehkä tavallisesti). Se oli hauskaa. Hyvässä hengessä.

T:n kanssa ongelma mun kannalta oli siinä, että se koko homma ehti mennä ns. henkisellä tasolla pidemmälle kuin mitä olin ehkä valmis menemään. Liikaa ajatuksia, jotka pörrää mielessä ja vaikuttaa mm. itsevarmuuteen. Ja koska se mies ei pelastanut mua uskomattomalta ujoudeltani ja vaan tehnyt kunnolla aloitetta. Tai no, tekihän se, mä en vaan osannut vastata siihen, koska ne ajatukset oli siinä välissä pilaamassa kaiken mahdollisen kyvyn heittäytyä tilanteeseen ja unohtaa omat epävarmuudet.

Juhannuksen pano oli sinällään hassu, koska ei se mies nyt loppujen lopuksi niin hurjasti mua houkuttanut. Tai no, houkutti, mutta ei niinkään ulkonäöllisin perustein vaikkei se muulinperse ollutkaan. Ja varsin miellyttävä ilmestys, ei siinä mitään ;). Mutta se tilanne vaan meni siihen, ja vaikka ujous meinasikin taas estää mua tekemästä jotain, humalatila hieman vapautti enkä jäätynyt. Ja se tilanne on muutenkin hieman erilainen, koska tiesin koko ajan etten näe sitä tyyppiä enää uudestaan. Ainakaan todennäköisesti. Erilainen fiilis.

Asiasta kukkaruukkuun, huomasin tuijottelevani tänään pääosin naisten perseitä. Miehet ei herättäneet mun huomiota oikein ollenkaan. Yksikin mimmi Tiksin juna-asemalla omisti niin ihanan herkullisen perseen, että olisin halunnut tarrata siitä kiinni :D. Joskaan ne vaaleanpunaiset minishortsit ei oikein pukenu sitä tyttöä näin niinku muuten, mutta se perse oli kuin tarjottimella. Mehukas. Muuta sanaa en keksi kuvaamaan sitä. Aijai, jos mulla olisi yhtä hyvä perse...!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti