lauantai 18. elokuuta 2012

15

Voi elämä. Kuinka tyhmä ihminen osaa olla? tai kuinka tyhmäksi - ja rumaksi - ihminen osaa itsensä tuntea?

Vali vali ja uli uli, meinasin tästä jo yöllä puhelimen netillä kirjoittaa, mutta onneksi se ei oikein tykännyt tehdä yhteistyötä. Ja mitähän kamalaa eilen sitten tapahtui? NO EI MITÄÄN. Sehän se tässä ehkä eniten vituttaakin. No, sellaista tapahtui, että menin H:n ja E:n seurueen mukana Stone'siin, join yhden ison lasin viiniä ja päätin että ei, mä en nyt ole tarpeeksi sosiaalinen ollakseni tässä porukassa. En tiedä mikä siinä taas niin ahdistavaa oli, mutta mulla ei ollut hetkeäkään hauskaa, en osannut rentoutua. Lopulta päätin hipsiä pois. Ja ilman mitään suunnitelmaa päädyin ratikkapysäkille ja hurautin Paikalliseen. Sieltä löytyi sentään Ta, A ja T (voi jeesus näitä mun nimikoodeja, näyttääkin ihan typerältä). Tiskin taakse ilmestyi vielä Ee, ja myöhemmin illasta sankarimme J ja hymykuoppamies. Mulla oli hauskempaa kuin Stone'sissa, mutta ilta ikäänkuin kuivui kasaan. Ensin karkasi A (liian kännissä), sitten hymykuoppamies (vähän oudolla ryminällä), sitten J sai houkuttelevia tekstiviestejä joltain mimmiltä ja lähti sen luo keskustelemaan suuseksistä (hänen omin sanoin) ja lopulta Ta ja T lähti samaa matkaa. Vielä ennen lähtöä, kun "ruikutin" jääväni yksin, T kietoi kätensä mun ympärille - ja huomasin ettei se aiheuttanut mulle mitään. Mitään. Mutta silti mielen perukoilla kävi ajatus, että ei kai Ta olisi niin humalassa, että veisi T:n luokseen, kun niin samaan aikaan lähtivät. On se ihanaa olla nainen ja täysin irrationaalinen kaikissa johtopäätöksissään. Mä en jaksa hetkeäkään uskoa, että Ta olis niin tyhmä, varsinkin kun se vasta tuntia kahta aiemmin oli selittänyt kuinka sille tulee ihan teinifiilis ja perhosia vatsaan yhdestä toisesta herrasta. Olisinko mä sitten hieman kuitenkin mustasukkainen tai kateellinen tai jotenkin vastaavasti loukkaantunut - täysin ilman hyvää syytä, tottakai - koska T ei jäänyt siihen mua kiusaamaan vaikka tajusi kyllä, ettei mulla jää siihen mitään muuta seuraa kuin Ee tiskin toisella puolella. Luultavasti just jotain tällästä, koska onhan se nyt täysin naurettavaa ja siksi ihan omiaan mulle. Hah. Sitten sain vielä kaiken päätteeksi maailman järkevimmän ajatuksen pistää hymykuoppamiehelle fb-viestiä ja kysyä onko kaikki ihan ok kun lähti niin rytinällä, jotenkin suuttuneen oloisena. Voi hitto kun niitä viestejä ei voi poistaa, nyt on vaan idiootti fiilis.

Tänään ei pitäisi kamalasti lähteä riehumaan, kun huomenna on taas Ravintolapäivä. Suunnataan H:n kanssa liikenteeseen, pitänee varautua tyhjällä vatsalla. Toukokuun Ravintolapäivänä löytyi kyllä kaikkea aivan hiton hyvää. Tsekkaa täältä, mitä huomenna on tarjolla. Mutta saattaa olla, että tissuttelen hieman valkoviintä itsekseni - ja sitten saan jotain järkevää päähäni ja päädyn Paikalliseen. Ttu oon tylsä.

Ehkä ilta tuntui paskalta siksi, että mulla oli pitkästä aikaa kunnon vaatekriisi. Mikään ei toiminut. Olisin halunnut laittaa hameen päälle, mutta ei, kaikki näyttää hirveältä. Olisin halunnut laittaa toiset housut, mutta ei, kun ei ole niihin sopivaa vyötä jotta housut pysyisivät ylhäällä (liian pienet vyölenkit eikä ole tarpeeksi kapeaa vyötä). Jouduin lopulta sukeltamaan housuihin, joita en ole aikaisemmin käyttänyt, jotka ei aivan istu että olis mukava olo ja jotka oli vaan niin tylsän väriset että yhyy. Ja paidaksi päätyi se yksi ja sama mikä mulla on AINA. Joka helvetin kerta. Ja nyt se oli jo ainakin kerran käytetty ja olin ihan varma, että haisen hieltä koko illan. Mutta oli mulla edes hetken verran hyvä fiilis vaatteista, bussipysäkillä, kun perse oli niin tiukkana ;D. Jos ei se yhden yhtää katsetta kääntänyt, mun pitäisi ryhtyä nunnaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti