keskiviikko 29. elokuuta 2012

25

Vielä koskaan ei ole vituttanut yhtä paljon, että olen kipeä. Niin väärä ajankohta, ettei tosikaan. Tekisi mieli kiljua ja raivota, mutta mitä se hyödyttää. Luultavasti tulisin vain vielä kipeämmäksi.

Niin se tuntuu aina menevän. Kun jotain hyvää tapahtuu, sitä ei suinkaan voi tapahtua lisää vaan väliin pitää iskeä joku helvetin vastoinkäyminen, tässä tapauksessa flunssa tai joku sellanen.

Äsht, en jaksa. Taidan mennä sohvan pohjalle nukkumaan. Sitä ennen vähän droppia, josko toi naama ja otsa sitten lakkaisi yrittämästä irtaantua päästä.

Edit.
Pää täynnä räkää, hiostava olo, korvat lukossa niistämisestä.
Vittu että nyt tekis mieli. Kova, paksu kalu, tikkaamassa kuin kone.. Lantio läiskimässä pakaroita vasten. Mmmh..

T aloitti taas fb-keskustelun, kuin tyhjästä. Kommentoi mun päivitystäni, josta eksyttiin puhumaan panettamisesta. T totesi, että ainahan voin kirjoittaa jotain "pöytälaatikkoon", viitaten mun teksteihin joita olen julkaissut herkku.netissä ja joista hänkin on lukaissut pienet maistiaiset. Ihan kiusallani vihjasin, että mulla saattaa olla luvassa jotain säpinää viikon lopulla. Pieni näpäytys, josta viimeistään herra tietää, että mulla on muuta ohjelmaa kuin hän. Ei sillä, että herraa varsinaisesti enää välttämättä kiinnostaisi. Mutta mielelläni ajattelen, että kiinnostaisi. Imarteleehan se. Olen tyhmä. I know.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti