tiistai 25. syyskuuta 2012

26. Seksin harrastaminen voi tehdä raskaaksi. Jos toiveissa on saada lapsi, on seksin harrastaminen oiva tapa tuoda perheeseen toivottu lisä.

40 syytä harrastaa seksiä
Hei ihan oikeasti. Ttu noita syitä :D. Osa on vallan järkeviä ja hyödyllisiä asioita, mut sit jotkut noista on kyllä aivan naurettavia. Tyyliin "seksi on kivaa, sitä kannattaa harrastaa" - no shit!! Meinas revetä pylly kun listaa luki eteenpäin..

Lukijat avautuvat seksiääntelystä: "Laukean heti, kun se voihke alkaa"
Tylsä juttu tämäkin, siis itse kirjoitus. Aihe kuitenkin on yksi, joka kiinnostaa aivan varmasti. Itsehän kiihotun omista ääntelyistäni joskus ;). Vaikkakin musta vähän tuntuu, että kuulostan hyvältä vain leikkiessäni, koska siinä ihan oikeassa seksissä (:D) se mun ääntelyni kuulostaa lähinnä astmaattiselta urheilusuoritukselta, mikä ei ainakaan itseäni ihan niin simona kiihota. No, aika ankarasti sanottu, mutta kun se ei vaan kuulosta yhtä hyvältä kuin leikin tiimoilta lauetessa. En kai mä muuten ääntä pidäkään sooloseksin aikana, ainoastaan silloin kun laukean. Eilen kuulosti taas aika hyvältä... ;)

Jaaa jos sit siirtyiskin taas valittamaan aiheesta T. Sunnuntaina en enää niiden tekstiviestien jälkeen herran kanssa keskustellut yhtään mistään. Mua ketutti ja suretti ja vihastutti ja tunsin itseni loukatuksi ja epävarmaksi. Tuntui, että meidän viesteilyltä ja koko ihmeen säädöltä lähti pohja. Tajusin yhtäkkiä parikin kohtaa meidän viestiketjuista, joissa herra on saattanut viitata johonkin toiseen akkaan tai on saattanut jopa käydä niin, että mun viesti-ikkunaan on laitettu sellanen viesti, joka ois tarkotettu jollekin toiselle. Että samaan aikaan ois herralla ollut ikkuna auki jonkun vosun kanssa. Ja mä tunnen itseni täysin idiootiksi. Tuntuu kuin ois kusetettu ja sitten naureskeltu kun en tajua. Vittu. No, ehkä se ei ole mennyt noin, mutta olo on sellanen kuitenkin. Eihän se mihinkään lähde.

Ja yksi asia, mikä mua aivan helvetisti itsessäni ärsyttää on se, etten malta olla laittamatta sille mitään. Eilenkin kidutin itseäni lukemalla kaikki viimeisen kuukauden aikana kirjotetut ketjut läpi ja näin, että mä olen aloittanut ne keskustelut ainakin noin 80%:ssa tapauksista. Ja nyt mulla on sellainen olo, että vaikutan aivan joltain roikkuja-ruikuttajalta joka anelee huomiota. Että herra on ihan tarkoituksella ollut aloittamatta keskustelua, ja sitten mä aloitan sen. Needy. Tääkin on taas varmasti mun liioittelua, sillä ei se herra olis jatkanut niitä keskusteluja niin kauaa. Mutta jälleen, se ei poista sitä tunnetta.

Mutta nyt se loppuu. Mä en enää laita yhtäkään viestiä ja harkitsen tarkkaan vastaanko mihinkään, jos jotain viestiä tulee. Poljen taas jarrut niin pohjaan, että kohta rysähtää lattiasta läpi. Antaa olla koko saatanan paska. Enhän mä edes pidä siitä miehestä. Ainakaan seurassa. Raivostuttavia juttuja. Muutenkin ihan tyhmää koko vitun säätö.

....Mutta silti. Mä ehkä edelleen haluan nussia sitä. Mä haluan olla sen kainalossa.. Tuntea sen kädet mun iholla..

Vittu. Uus mies kehiin, sillä se lähtee. Yhtä hyvältä se jonkun toisen kainalossa makoilu tuntuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti