torstai 20. syyskuuta 2012

48

Haaste miehelle - Tämä on varma keino saada nainen rakastumaan. Onko noin? Että harrastat vaan seksiä sen naisen kanssa, niin sitten se rakastuu? Enpä usko. Toki ei käy kieltäminen, että seksi lisää kiintymyksen tunnetta naisissa, mutta onhan toi rakastumisväite nyt aika räväkkä. Muutenkin artikkelin kieli on vähän niin ja näin, otsikkokin niin paskaa suomea, etten kertakaikkiaan pystynyt toistamaan sitä tuohon, vaan oli pakko korjata. Ei sillä, että oma suomenkieleni olisi mitenkään täydellistä, mutta hei haloo, mä en kirjoitakaan artikkeleita lehtiin (tai niiden nettisivuille). Mun kielioppini ei tarvitse olla täydellistä.

Olen heikko. Jälleen. En nimittäin kestänyt sitä hiljaisuutta, joka maanantain viestien jälkeen on ilmassa leijunut. Kun näen sen pienen vihreän pallukan T:n nimen kohdalla - jo toista tuntia - paineet kasvaa. Lopulta sorruin pistämään sille viestin, vaikka niin olin päättänyt, että herra saa luvan olla se joka seuraavalla kerralla keskustelun aloittaa - jos aloittaa. Kysyin siltä, että uskaltaako sille pistää enää mitään viestiä. Herra ei ollut moksiskaan, mikä taas sai mut vähän epävarmaksi. Mä en ollenkaan tiedä mitä sen miehen päässä liikkuu, en yhtään osaa ennustaa sen ajatuksia tai mitään muutakaan. Mulla oli sellainen olo, että herra ois kenties jopa loukkaantunut siitä mun viimeisimmästä viestistä, tai jotain vastaavaa, koska se ei vastannut siihen mitään. Ei minkäänlaista kuittausta. Mun viesti oli kieltämättä ihan kummallinen, että en ihmettele jos siihen ei oikein osaa vastata. Mutta kun asiasta mainitsin, herra vastaa että "se oli niin filosofinen, ettei siihen minuutissa mitään osannut vastata". Ei myöskään kahdessa päivässä? Anteeksi, mutta mä vähän ärsyynnyin. En kylläkään nähnyt tarpeelliseksi asiasta mitään mainita, mut itsekseni kihisin, että vittu haloo... Mä yritin avata omia sotkuisia ajatuksiani ja selittää miksi olen mitenkin käyttäytynyt, ja halusin siihen myös jonkinlaisen vastauksen. Siis vaikka "ok". (En mä olis siihenkään tyytynyt, mutta näin jälkiviisaana olisi sekin ollut parempi kuin se, että näen herran nähneen sen viestin, mutta minkäänlaista vastausta tai kuittausta ei tule kahteen päivään.) Tätä mä en sit ehkä vaan ymmärrä miehissä. En vaan voi ikinä muistaa, että ne toimii niin täysin eri tavalla. Siinä missä mä luulen sen olevan ehkä loukkaantunut tai vittu ihan sama mitä, herra onkin vaan ihan muissa maailmoissa eikä myöhemmin näytä edes muistavan koko helvetin asiaa. Ehkä mä sitten vaan olen niin naurettavan vaikea nainen, kun tästäkin saan jonkun ongelman aikaiseksi. Mut vittu miksei voinu mitään reaktiota tulla, hä?! Ei oo vaikeeta. Ehkä ihmisille ei sit vaan kuuluis puhua mitään avoimesti ja totuudenmukaisesti. Pitäis pelata jotenkin? Ttu tää mitään shakkia ole stna... Eikä se ole vieläkään asiaan mitään kommentoinut. Ehkä siis hautaan aiheen, kunnes se taas jossain yhteydessä huutaa olemassaoloaan.

Sekö sitten on oleellisin miesten ja naisten välinen ero, että naiset haluaisi keskustella asioista mutta miehet ei? Pitäis vaan kirjotella tuhmia ja anella kullia, mutta kun vähänkin tuntuu tarvetta avata omia ajatuksiaan ni joo ei kiinnosta keskustella. Ei vissiin tule mieleen, että se kullin anelu vois ihan hyvin jatkua sen jälkeen, jos vaan sais sen jonkin mieltä vaivaavan asian käsiteltyä. Ei voi se tuhmien lukeminen olla niin tärkeetä, etteikö vois riskeerata että se vaikka loppuu jos jostain hetken keskusteleekin niin kuin aikuiset ihmiset...

Taitaa tätä neitiä hieman panettaa... Mitä vaan, ettei tarttis keskittyä opiskeluun :D. Mutta kun ei toi leikkiminen nyt yhtään huvittais... Siitä on mennyt maku. Haluan oikeaa kalua.. Mieluusti todella lujaa. Ja kauan. Lisämausteeksi kädet puristamaan perseestä.. Mmmh...

Seksistä terveyttä

Edit.
Mmmh nyt on pakko leikkiä... Sain itseni aivan märäksi pelkästään lukemalla muutaman tarinan Herkusta.. Ihanaa kun jotkut ihmiset vaan osaa kirjottaa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti