torstai 6. syyskuuta 2012

35

Varasin ajan sokerointiin. Brasilialaiseen sellaiseen. Ja heti tuntuu pulssi nousevan :D. Mut oon aika varma että mä selviän siitä hengissä. Pakko selvitä, koska mä haluan kerrankin kokeilla, millaista on olla niin sileä. Höylällä saa olla jatkuvasti sohimassa, ja vaikka ois vastahöylätty iho, sänki tuntuu tavallaan heti kun vähän painaa ihoa. Koska se on heti siinä pinnan alla kuitenkin. Sokeroinnilla lähtee kokonaan. Joskin mua kyllä hirvittää, et mitä jos joku karva päättää kasvaa sisäänpäin. Mene siinä nyt esittelemään toosaas jollekin lekurille kun on ihohuokonen niin tulehtunut ettei pysty olemaan. Toisaalta, kyllähän sitä gynelläkin käydään. Josta puheen ollen, pitää kaiketi varata aika. Saiskohan YTHS:n kautta halvemmalla...? Toivottavasti kylppäriremppa on ensi viikolla jo valmis, pitää päästä käymään suihkussa ennen sokerointia. Ei oo kiva mennä sinne kun on just istunut sata tuntia bussissa tai junassa.

Mä olen heikko. Kaksi iltaa pystyin pidättäytymään T:lle kirjoittamisesta (facebookissa siis), mutta eilen sorruin. Kirosin varmaan tunnin, miksei se mies luovuta ja kirjota mulle. Koska ihan selkeesti ei ollut epämiellyttävä yllätys kun sille jotain pistin, vastaus tuli saman tien. Että onkos sielläkin päässä odoteltu, milloin se murtuu... Mutta siis, sorruin, ja vaikka aluksi siitä olinkin käärmeissäni, parani mieli aika nopeasti ;).

Ja sit taas. Alan jälleen pohtimaan, mitä järkeä tässä mun touhussa on? Mä en halua sitä samaa keikarointia ja ärsyttävää pelleilyä, mitä se oli silloin keväällä - kun oltiin ihmisten ilmoilla siis. Mä en halua joutua saarretuksi nurkkaan, josta ei pääse liikkumaan (huom. vertauskuvallisesti). Haluan tilaa, että voin halutessani katsella muita herroja, mahdollisesti lähteä heidän matkaan - siis vaikka T olisi läsnä. En halua mitään sitoumuksia tähän, tai sellaista tunnetta etten voi jotain tehdä koska teen jotain T:n kanssa. Kuitenkin haluan nussia T:tä. Se jos mikä jäi niin hampaankoloon keväästä. Se, etten silloin nussinut, kun oli niin mielettömän hyvä tilaisuus. Eli sen aion myös tehdä. Mahdollisesti seuraavalla Helsingin reissullani. Ja jos sitten alkaa taas joku ihme sähellys, on sit vaan polkaistava jalka maahan ja sanottava suoraan, etten halua muuta kuin seksiä. Toki ois vielä parempi, jos tarjoutuis tilaisuus tehdä asia harvinaisen selväksi ennen kuin päädytään sänkyyn.

Miksi mä pohdin tätä näin hirveästi? Jösses, vois kuvitella että asia ois jotenkin isompi kuin mitä se on. Mutta se vaan täyttää mun pään tällä hetkellä..
Koska.
"Mä panisin sua jos olisit nyt täällä"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti