perjantai 21. syyskuuta 2012

Be carefull what you wish for

S/M-seksi muuttui raa'aksi rikokseksi Helsingissä
Tää on varmaan monen s/m-seksiin tykästyneen alitajuinen pelko. Mitä jos leikki meneekin niiden rajojen yli, ja siitä nautinnollisesta piinasta tuleekin oikeasti painajainen? Korostuu entisestään se, että luottamus toiseen osapuoleen on niin käsittämättömän tärkeää. Tässä ilmenee mun mielestä myös se, että tuntemattomien kanssa leikkiminen sisältää ne omanlaisensa riskit. Yksi oleellinen syy siihen, miksi esimerkiksi itse olen todella nihkeä sen suhteen, suostunko näkemään ketään johon olen tutustunut netin kautta. Toisaalta on typerää rajata sitä nettiin, sillä ihan sama periaate pätee oikeasti myös niihin, joiden matkaan lähtee baarista, vain hetken tutustumisen jälkeen.. Mutta netin kautta se homma lähtee usein liikkeelle nimenomaan yhteisistä kiinnostuksen kohteista, esimerkiksi nyt vaikkapa siitä s/m-seksistä. Itse en siitä ole kiinnostunut, mutta kuitenkin.

Edellisessä (yöllisessä) entryssäni jo hehkutin kuumia viestejä, ja voin todeta, että ne jatkui myös aamulla.. Ei kyllä ihan yhtä kuumina kun herran piti lähteä töihin, mutta kuitenkin. Olin herätessäni jo märkä, yhä edelleen... Pitänee ehkä yrittää tässä vielä vähän leikkiä ennen kuin parin tunnin päästä on lähtö. Neitien mökkiviikonloppu alkaa, luvassa viiniä, hyvää ruokaa ja kaakattavia naisia :D. Ja toivon mukaan myös pari kiusaavaa tekstiviestiä T:ltä... Miten niin olen jojo? Ja epäjohdonmukainen. Ja vaikea. Ja tyhmäkin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti