sunnuntai 23. syyskuuta 2012

The Weekend

Nyt on päättynyt The Viikonloppu. Kaksi yötä keskellä korpea, rekkalastillinen juotavaa ja syötävää, armoton känni ja maailman hauskimmat jutut. Ja koska oltiin sovittu, että kyseessä olis suhteellisen mies- ja konevapaa viikonloppu, en käynyt facessa kuin noin 30 kertaa.

T:lle laitoin viestiä perjantaina, että multa on kielletty facen käyttö joten saa nähdä mitä tästä viikonlopusta tulee. Parin tunnin päästä tulee tekstiviesti. Ja sitten niitä tuli vähän lisää... Ja mua vaan panetti aivan saatanasti. Lauantaina tuli viestiä vähän jälkeen yhdentoista, ja siinä vähän viesteiltiin. Ja sitten hiljeni. Eikä siinä mitään, mutta kun ei illallakaan oikein kuulunut.. Ja tottahan sorruin pistämään viestiä joskus yhdeksän jälkeen - ei vastausta. Ei mitään. Koko iltana tai yönä. Ja tänään tuli kahden maissa vaan "oliks eilen kivaa?" Pihtasin vastaukseni kanssa, koska olinhan mä tottakai pyörinyt ja hyörinyt hermostuneena koko helvetin illan ja aamun, koska olen koukussa niihin viesteihin, ja siksi mua ketutti aika hyvin kun tollasta tylsää viestiä on odottanut monta tuntia. No fiddu! Vastasin kuitenkin (tietty...) ja parit viestit siinä pistettiin. Herra vaan yhtäkkiä oudosti toteaa, että hänen piti saunan, kynttiläillallisen ja viinipullon jälkeen siirtyä tositoimiin, ni sain luvan pärjätä yksikseni. Mä en ymmärtänyt yhtään mitä se sillä tarkoitti, joten siis kysyin. Vastaus oli, että "mun ilta meni kirjaimellisesti päin vittua :D". Ja sit mun vatsassa kouraisi ja hymy jähmettyi huulille.

Niin että mitä?

Niin saatanan kaksinaamaista kuin se multa onkin, mä tunsin mustasukkaisuutta. Ei sillä saa olla vipinää. Eikä se saa mulle siitä ainakaan mitään kertoa, en mä halua tietää että se on käynyt nussimassa jotain toista naista ja nauttinut sen pillun puristuksesta. Koska sitten mä en olekaan enää... enää... no, en mä tiedä mitä, mut en nyt vaan enää ole sitä. Ja en halua tietää, että herra on nauttinut siitä toisesta pillusta samalla kun mä huomaan vähän väliä vilkuilevani puhelinta, jos ois tullut jotain herkullista viestiä. Musta tuntui pahalta. Jotenkin loukatulta.

Ja tiedän enemmän kuin hyvin, kuinka typerää ja naurettavaa ja epäoikeutettua (?) on kilahdella tällä tavalla. Koska itsehän olen koko ajan sitä mieltä, että en halua nyt mitenkään sitoutua ja rajoittaa tekemisiäni vaan olla vapaa menemään sen mukaan mikä hyvältä tuntuu. Toisin sanoen panemaan ketä huvittaa jos tarjoutuu tilaisuus. Ja muutenkin. Joten miksei herra saisi tehdä ihan samalla tavalla? Tottakai se saa tehdä just niinku huvittaa, mutta tarkoitan lähinnä sitä, ettei mun pitäis kaiken järjen mukaan millään tavalla loukkaantua, kun herra tekee ihan samaa mitä itsekin teen.

Tuli vaan kovin epävarma olo. Ja tyhmä olo. Ja nyt mieleen tuli, että kertoiko T tän ihan tahallaan, tarkotuksena provota musta jonkinlaista reaktiota? No, hän ei saanut muuta nähtävää reaktiota kuin vastausviestin, jossa vinkkasin silmää ja sanoin että toivottavasti oli tyydyttävä ilta, ja jatkoin vastaamalla sen edellisessä viestissä kysymiin asioihin. Yritin siis olla khuul ja tosi lunkia tyttöä.

Mutta kun nyt päässä vaan surisee sen vastaus: "oli kaikin puolin tyydyttävä ilta."

Varmaan joku ihana misu sileällä ja kauniilla tussullaan, tissit terhakkaina pomppimassa ja timmi vatsa kauniina vastaanottamassa suudelmia ja hyväilyjä... Jotain jumalaista seksiä tietenkin, että sitten jos ikinä koskaan enää ajaudun tilanteeseen, josta saattaisi kehkeytyä seksuaalista kanssakäymistä T:n kanssa, en voi miettiä mitään muuta kuin sitä, kuinka paska olen ja armoton pettymys sellaisen täydellisen naisen jälkeen ja että T:tä alkaa saman tien kaduttaa että on tuhlannut aikaansa mulle viesteilyyn kun eihän toi läski lahna edes tunnu hyvältä.

Vittu.

Edit.
Hei pitääkö mun oikeesti olla näin hölmö? Mutta en voi sille mitään, kun nyt mua vaan kenkuttaa koko ajan. Enkä voi lakata ajattelemasta T:tä nussimassa jotain kasvotonta naista.. Koko ajan haluaisin saada siltä jotain viestiä. Ihan sama mitä. Jotain.
Lopeta, nainen. Nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti